P.T نام اولین تیزر قابل بازی از نسخه‌ی جدید Silent Hill بود و قرار بود که احیا کننده‌ی این سری بازی ترسناک باشد، اما در سال 2015 ساخت بازی توسط شرکت Konami لغو شد و سال 2015 را تبدیل به یکی از بدترین سال‌های تاریخ بازی‌های ویدیویی کرد. این بازی با اینکه هیچ وقت به طور کامل عرضه نشد و تنها یک تیزر از آن به جای مانده، اما همیشه در دل‌ها می‌ماند و از آن به عنوان بهترین بازی‌های ترسناک یاد می‌شود. در روند ساخت بازی افرادی همچون هیدئو کوجیما حضور داشتند و این بازی تبدیل به یکی از بازی‌های شد که عناوین ترسناک بسیاری از آن الهام گرفتند.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از وب سایت پی سی گیمر، به لطف یکی از هواداران سری بازی Silent Hill، تیزر P.T. را در موتور بازیسازی Unreal Engine بازسازی کرده است. سازنده‌ی این بازی SmoggyChips نام دارد. بازسازی P.T. اکنون قابل بازی است اما طبیعتا مشکلات زیادی در آن دیده می‌شود اما سازنده‌ی آن قول انتشار آپدیت و رفع مشکلات را داده است. همچنین این بازی Corridors نام گذاری شده و شما در زیر می‌توانید که گیم پلی آن را مشاهده کنید:

دانلود SD - دانلود HD

تماشا به صورت Full Screen

همچنین یک بازسازی دیگر توسط یکی از اعضای فروم Reddit با نام LinusPixel ساخته شده. این شخص توانسته انیمیشن‌های بازی، نقشه و تکسچرهای بازی را استخراج کند، البته کار با بعضی فایل‌های بازی سخت بوده و نسخه‌ی اولیه بازی مشکلاتی را به همراه دارد. شما می‌توانید از طریق این لینک نسخه‌ی اولیه این بازی را مشاهده کنید.

بی شک تجربه‌ی این بازی می‌تواند برای گیمرهای PC یک تجربه‌ی بسیار عالی باشد و نباید آن را از دست داد. نظر شما چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما در میان بگذارید.

منبع متن: pardisgame