تاکنون دو بازی ویدئویی تحت عناوین ۵۰ Cent: Bulletproof و ۵۰ Cent: Blood on the Sand با محوریت کورتیس جکسون (Curtis Jackson) ملقب به ۵۰ Cent وارد بازار شده‌اند که استقبال نسبتاً خوبی هم از آن‌ها به عمل آمد. بنابراین، طبیعی است که این خواننده رپ، بازیگر و تهیه‌کننده، به ساخت نسخه سوم این مجموعه […]

۵۰Cent ایده جدیدی برای یک بازی ویدئویی تازه دارد

تاکنون دو بازی ویدئویی تحت عناوین ۵۰ Cent: Bulletproof و ۵۰ Cent: Blood on the Sand با محوریت کورتیس جکسون (Curtis Jackson) ملقب به ۵۰ Cent وارد بازار شده‌اند که استقبال نسبتاً خوبی هم از آن‌ها به عمل آمد. بنابراین، طبیعی است که این خواننده رپ، بازیگر و تهیه‌کننده، به ساخت نسخه سوم این مجموعه علاقه‌مند باشد و بنابر گفته‌هایش، تا زمانی که ایده منحصر به فردی وجود داشته باشد، به این کار ادامه خواهد داد.

وی در جریان مصاحبه‌اش با وب‌سایت «گیم‌اسپات» که در فرش قرمز فیلم سینمائی Den of Thieves «دزد دزدان» صورت گرفته است، در این خصوص اظهار داشت:

مطمئناً من هم [به این موضوع] علاقه‌مندم. من احتمالاً می‌توانم کاری مرتبط با طرحی مفهومی که برای سریال Tomorrow, Today توسعه یافته است، انجام دهم.

اوایل تابستان گذشته بود که از نمایش تلویزیونی Tomorrow, Today که توسط شبکه «استارز» (۵۰ Cent در حال حاضر یکی از ستاره‌ها و تولیدکنندگان نمایش تلویزیونی Power در این شبکه است) به روی آنتن خواهد رفت، رونمایی به عمل آمد. گفته می‌شود که این سریال، درباره فردی سربازی جانباز است که پس از آزمایش‌های یک دکتر روانی در زندان، قدرت‌های فوق‌العاده‌ای بدست می‌آورد. با این حال، جزئیات و اطلاعات بسیار کمی از این برنامه تلویزیونی به جز خلاصه داستان آن، در دست است. ۵۰ Cent در ادامه بیان داشت:

این قطعاً ایده جذابی است. و این [ایده]، این فرصت را در اختیار مردم قرار می‌دهد تا کارهایی را انجام دهند که قادر به انجام آن‌ها [در وضعیت فعلی] نخواهند بود.

۵۰ Cent در ادامه ابراز داشت که کسانی که برای این بازی هیجان دارند، باید زمان بیشتری را به انتظار بنشینند. او در این خصوص گفت:

من فقط باید طرحی درست پیدا کنم. هر کاری که می‌خواهم انجام دهم، باید منحصر به فرد باشد. من می‌خواهم که [آن کار] بسیار ویژه باشد. من به این موضوع فکر خواهم کرد چراکه چنین چیزهایی همیشه در یادها خواهد ماند. زمانی که با یک [بازی ویدئویی جدید] بیایم، می‌خواهم اطمینان حاصل کنم که که این بازی چیزی خواهد بود که تا مدت‌ها از آن لذت ببریم.

فیلم سینمائی «دزد دزدان» با بازی ۵۰ Cent از تاریخ جمعه ۲۹ دی ماه (۱۹ ژانویه ۲۰۱۸ میلادی) به روی پرده‌های سینماهای سراسر جهان آمده است.

منبع متن: gamefa