به گزارش پردیس‌گیم به نقل از IGN درحالی که چند روزی تا عرضه‌ی بازی Moster Hunter World برای کنسول‌های PS4 و Xbox One (و اواخر سال جاری برای PC) نمانده است ، کپکام تاکنون خبری از انتشار ورژنی از این بازی برای Nintendo Switch منتشر نکرده است. سازندگان این بازی یعنی کانامه فوجیکا (Kaname Fujioka) و یویا توکودا (Yuya Tokuda)در مصاحبه‌ای با IGN در این خصوص توضیحاتی دادند:

"ما  در حال حاظر هیچ برنامه‌ای برای پلتفرم Switch نداریم. یکی از دلایل آن این است که عنوان مورد نظر تقریبا 4 سال در حال توسعه و ساخت بوده که در آن زمان ما باید سخت افزاری که قرار بود روی آن کار کنیم را انتخاب کنیم. ما تصمیم گرفتیم روی قوی ترین نسل کنسول های حال حاضر یعنی PS4 و XBox One کار کنیم. بنابراین این تصمیم وقتی گرفته شد که پلتفرم Switch هنوز معرفی نشده بود و حتی به مرحله‌ی فروش نیز نرسیده بود.

همچین بخاطر اینکه ما فقط سخت افزارهایی را انتخاب می‌کنیم که مطابق انتظاراتمان است پس به همه‌ی سخت افزارها و کنسول ها فکر نمی کنیم. اگر بخواهیم به بهترین حد انتظارات از یک بازی برسیم چه پلتفرمی برای این کار مناسب است؟ برای این بازی کنسول‌های PS4 و XBox One بهترین انتخاب برای ما بودند."

لازم به ذکر است که عنوان Moster Hunter World برای کنسول های PS4 و XBox One جمعه 26 ژانویه  ( 6 بهمن) و اواخر سال جاری برای PC عرضه خواهد شد.

منبع متن: pardisgame