اگر شما دارای کنسول پلی استیشن ۴ هستید و نمی‌توانید به تجربه بازی‌های آنلاین بپردازید، پس این را بدانید که تنها نیستید! درحال حاضر شبکه PSN با مشکل روبه‌رو شده و سونی نیز اعلام کرده که مشغول بررسی مشکل است. درحال حاضر صفحه وضعیت سرویس پلی استیشن به حالت هشدار درآمده و قسمت Gaming And […]

شبکه پلی استیشن درحال حاضر دچار مشکل شده است

اگر شما دارای کنسول پلی استیشن ۴ هستید و نمی‌توانید به تجربه بازی‌های آنلاین بپردازید، پس این را بدانید که تنها نیستید! درحال حاضر شبکه PSN با مشکل روبه‌رو شده و سونی نیز اعلام کرده که مشغول بررسی مشکل است.

درحال حاضر صفحه وضعیت سرویس پلی استیشن به حالت هشدار درآمده و قسمت Gaming And Social با مشکل روبه‌رو شده است. طبق گفته سونی تا زمان حل مشکل شما مشکلاتی در زمینه اجرای بازی‌ها، برنامه‌ها و یا ویژگی‌های آنلاین خواهید داشت. اکانت توییتر پلی استیشن نیز با تایید مشکل اعلام داشت که مهندسین سونی درحال بررسی مشکل بوده و سعی می‌کنند در کمترین زمان ممکن آن را حل کنند.

درحال حاضر نیز بسیاری از کاربران مشکلات مختلفی را در زمینه اجرای بازی‌ها و تجربه آن به‌صورت آنلاین و حتی وارد شدن به شبکه آنلاین گزارش کرده‌اند. در صورت حل مشکل پست به‌روزرسانی خواهد شد.

منبع متن: gamefa