هیدکی کامیا اخیراً از کسانی که در حال بازسازی یکی از عناوین قدیمی او هستند، کمال حمایت را انجام داده است! در حالی که شرکت کپکام به خاطر پورت کردن برخی از عناوین Resident Evil به هر پلتفرمی که فکرش را بکنید (یا شاید بهتر است بگوییم هر چیزی که به تلوزیون یا مانیتور متصل […]

هیدکی کامیا: بازسازی Resident Evil 2 از نسخه اصلی بهتر از آب درخواهد آمد

هیدکی کامیا اخیراً از کسانی که در حال بازسازی یکی از عناوین قدیمی او هستند، کمال حمایت را انجام داده است!

در حالی که شرکت کپکام به خاطر پورت کردن برخی از عناوین Resident Evil به هر پلتفرمی که فکرش را بکنید (یا شاید بهتر است بگوییم هر چیزی که به تلوزیون یا مانیتور متصل می‌شود یا خودش دارای صفحه نمایش است!) بسیار بدنام است نزد بازی‌بازان، ولی همه حسابی نسبت به بازسازی Resident Evil 2 امیدوار هستند چرا که این بار بر خلاف همیشه، کپکام قول داده تا بازی یک Remake باشد نه یک Remaster ساده و همه چیز این بازی که چندین و چند سال پیش و اول روی نینتندو گیم کیوب منتشر شده بود، از نو و به شکل پایه‌ای و اساسی ساخته شود تا با یک بازی از همه نظر مدرن طرف باشیم.

خود کپکام قبلاً تائید کرده که Resident Evil 2 Remake در دست توسعه قرار دارد و تقریباً همه از عرضه آن اطمینان دارند، ولی خب مسئله‌ای که مطرح است اطمینان حاصل کردن نسبت به کیفیت نهایی این پروژه است. ولی به هر حال، بهتر است کمی خیال خود را بابت این موضوع راحت کنید. شاید با خود بپرسید مگر چه اتفاقی افتاده؟ که در جواب باید گفت هیدکی کامیا (Hideki Kamiya) کارگردان افسانه‌ای دنیای بازی که از قضا کارگردان Resident Evil 2 هم بوده، اخیراً تائید کرده که پروژه بازسازی این عنوان تاریخ‎ساز در دستان مطمئنی قرار دارد. کامیا را به خاطر بازی‌های زیادی می‌شناسیم ولی Resident Evil 2 یکی از عناوین بزرگ او بوده که تا مدت‌ها هم سایه تاثیر آن بر سر این سری باقی مانده است و به همین خاطر وقتی او چیزی را تائید می‌کند، باید نسبت به آن اطمینان داشته باشیم.

او در توییتر فعال بوده و در پرسش و پاسخ‌هایی که با کاربران توییتری و طرفدارانش انجام داده، تائید کرده که این پروژه در جریان است و در دستان مطمئنی هم قرار دارد و حتی از پروژه اصلی هم بهتر از آب درخواهد آمد پس طرفداران باید منتظر ارائه اطلاعات جدیدی از آن باشند.

البته، لازم به ذکر است که کامیا هیچ نقشی در توسعه این بازی نخواهد داشت و جزو سازندگان آن نیست. متاسفانه، تاکنون اطلاعات خاصی از بازی Resident Evil 2 Remake منتشر نشده ولی برخی شایعات حاکی از این است که این بازی در E3 2018 بالاخره رسماً رونمایی خواهد شد و شاهد نمایشی از آن خواهیم بود. برخی منابع هم تاریخ عرضه بازی را تا آخر همین سال ۲۰۱۸ ذکر کرده‌اند ولی تمامی این‌ها شایعه است و نمی‌توان به آن دل خوش کرد. پلتفرم‌های این عنوان هم نامعلوم است ولی احتمالاً برای سه پلتفرم اصلی پلی استیشن ۴، اکس باکس وان و رایانه‌های شخصی شاهد عرضه آن باشیم.

منبع متن: gamefa