دیگر کمتر بازی‌بازی پیدا می‌شود که با شرکت ژاپنی Atlus آشنایی نداشته باشد؛ شرکتی پشت بازی‌های نقش‌آفرینی ژاپنی و اکشن بسیاری بوده است و در کنار موفقیت‌های همیشگی این شرکت، آن ها در سال گذشته، یعنی سال ۲۰۱۷ نیز سال فوق‌العاده‌ای را با عنوان بی نظیر خود، یعنی بازی Persona 5 تجربه کردند؛ عنوانی که […]

فهرست کار شرکت Atlus خبر از ساخت یک بازی اکشن برای پلی‌استیشن ۴ می‌دهد

دیگر کمتر بازی‌بازی پیدا می‌شود که با شرکت ژاپنی Atlus آشنایی نداشته باشد؛ شرکتی پشت بازی‌های نقش‌آفرینی ژاپنی و اکشن بسیاری بوده است و در کنار موفقیت‌های همیشگی این شرکت، آن ها در سال گذشته، یعنی سال ۲۰۱۷ نیز سال فوق‌العاده‌ای را با عنوان بی نظیر خود، یعنی بازی Persona 5 تجربه کردند؛ عنوانی که در جمع بهترین بازی‌های سال قرار گرفت و جوایز بسیاری را از آن خود کرد. به تازگی نشانه‌هایی پدید آمده که نشان می‌دهد شرکت Atlus در حال کار برروی یک بازی جدید و اکشن است.

شرکت Atlus به تازگی در بخش کار ژاپنی خود یک فهرست یا آگهی کار منتشر کرده است که به نظر می‌آید مربوط به بازی تمام اکشن این شرکت برای کنسول پلی‌استیشن ۴ باشد. در توضیحات این آگهی کار آمده است که شرکت Atlus به دنبال یک طراح مفهومی دو بعدی می‌گردد و همچنین استعداد‌های خوبی در زمینه طراحی انیمیشن نیاز دارد. آن ها همچنین در ادامه اشاره کرده‌اند که این آگهی برای کار برروی عنوان تمام اکشن کنسول پلی‌استیشن ۴ است. این طور که به نظر می‌آید، شرکت Atlus طراحان و بازی‌سازان کلیدی و با استعدادی را می‌خواهد و همین موضوع سبب می‌شود تا فکر کنیم آن ها در حال کار برروی یک فرانچایز یا عنوان بزرگ و مهم هستند. شما می‌توانید در زیر، جزئیات بیشتری از آگهی کار شرکت Atlus را مشاهده کنید:

  • یک پروژه پلی‌استیشن ۴ که در دست تولید قرار دارد. ما در مورد استایل بازی در هنگام مصاحبه شغلی با شما صحبت خواهیم کرد.
  • در مورد سبک بازی، این یک عنوانی است که شامل مبارزاتی بر پایه عناصر اکشن می‌شود.
  • طراح هنری و مفهومی دو بعدی وظیفه اصلی [برای این کار] است.

شرکت Atlus جزئیات بیشتری را در این مورد منتشر نکرده اما در بخش موقعیت یا آدرس این آگهی کار، نام Setagaya به چشم می‌خورد و این بدان معنی است که فردی که علاقه به همکاری دارد، باید به مرکز اصلی شرکت Atlus برود. این را هم فراموش نکنیم که در آگهی کار جدید این شرکت اشاره شده که بازی‌ساز سا طراح، باید به خاطر خلق خدایان زن (megami) و شیاطین عناوین نقش آفرینی مشهور باشد. همه‌ این ها دو موضوع را ثابت می‌کند؛ یکی این که شرکت Atlus در حال کار برروی عنوانی بزرگ و با سرمایه گذاری قابل توجه و زیاد است و دیگری این که بازی در دست ساخت آن ها، از یک فرانچایز مشهور و شناخته شده یا یک بازی مهم مستقل است.

این آگهی کار به تازگی به وسیله Atlus حذف گردید اما آن ها‌ دیگر نمی‌توانند عنوان در دست ساخت خودشان را پنهان نمایند. به نظر شما شرکت Atlus برروی چه عنوانی در حال کار است؟ آیا پای نسخه‌ای جدید از سری محبوب Persona در میان است یا قضیه به Shin Megami Tensei ربط پیدا می‌کند؟ باید منتظر بمانیم و ببینیم که چه می‌شود.

 

منبع متن: gamefa