از کارت حافظه MicroSD با ظرفیت 512 گیگابایت رونمایی شد؛ قلب

با اینکه پیشرفت چشمگیر تکنولوژی باعث شده است که فضای تجهیزات ذخیره‌ سازی اطلاعات همواره در حال افزایش باشد، قیمت آن‌ها رفته رفته یک سیر نزولی را طی خواهد نمود و کارت‌های microSD نیز قطعا از این قائده مستثنی نیستند، چرا که این امر موجب شده که امروزه شاهد رونمایی از به روزترین microSD ساخته شده با ظرفیت 512 گیگابایت باشیم.

این کارت حافظه ساخت شرکت Integral Memory است که بالاخره توانست با پشت سر گذاشتن کارت حافظه 400 گیگابایتی شرکت SanDisk، جایگاه اول را با اختلاف زیادی به خود اختصاص دهد. البته ذکر این نکته ضروری است که کارت SanDisk در رقابتی از نوع سرعت همچنان در جایگاه نخست قرار دارد چرا که این کارت با سرعت 100 MB/s، چیزی حدود  20 MB/s نسبت به Integral Memory برتری دارد.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از gamespot، این کارت جدید با فرمت SDXC UHS-I U1 شناسایی می‌شود که قابلیت ثبت فیلم‌های full HD را در دوربین‌ها خواهد داشت و قطعا یکی از بهترین انتخاب‌ها برای کنسول دستی Nintendo Switch خواهد بود. گفتی است که Switch تا ظرفیت 2 ترابایت را پشتیبانی می‌کند، اما جالب اینجاست که هنوز کارت‌هایی با این ظرفیت ساخته نشده است.

بعلاوه، شما می‌توانید با در اختیار داشتن یکی از این کارت‌های Integral Memory، تمامی عناوین فروشگاه Nintendo را دریافت کنید و چیزی حدود 50 گیگابایت فضای خالی برایتان باقی بماند.

گفتنی است که هنوز هیچ اطلاعاتی از قیمت این microSD به دست نیامده است و اینطور که معلوم است باید تا ماه فوریه منتظر عرضه شدنش بمانیم. با این حال، کارت 400 گیگابایتی SanDisk با قیمت $240 در فروشگاه Amazon لیست شده است و شاید شما دوستان بتوانید به صورت تخمینی قیمت کارت Integral Memory حدس بزنید. نظر شما چیست؟

منبع متن: pardisgame