طبق جدیدترین اخبار دنیای بازی‌هایی ویدئویی، به تازگی اعلام شده است که بازی Wulverblade برای هر سه پلتفرم اصلی منتشر خواهد. جزئیات بیشتر را در ادامه مطلب مشاهده کنید.در ابتدا و در مورد بازی Wulverblade، باید توضیح دهیم که این بازی در سبک عناوین Beat’em up قرار می‌گیرد و بازیکنان به لطف گرافیک ۲٫۵ بعدی […]

عرضه بازی Wulverblade برای هر سه پلتفرم اصلی

طبق جدیدترین اخبار دنیای بازی‌هایی ویدئویی، به تازگی اعلام شده است که بازی Wulverblade برای هر سه پلتفرم اصلی منتشر خواهد. جزئیات بیشتر را در ادامه مطلب مشاهده کنید.در ابتدا و در مورد بازی Wulverblade، باید توضیح دهیم که این بازی در سبک عناوین Beat’em up قرار می‌گیرد و بازیکنان به لطف گرافیک ۲٫۵ بعدی آن، یک گیم پلی اکشن و هیجان انگیز را تجربه خواهند کرد. بازیکنان در این بازی در نقش بربر ها قرار خواهند گرفت و باید سرزمین و کشور خود را از امپراطوری روم، پس بگیرند. همچنین تنوع سلاح‌ها در این بازی به خوبی مشاهده می‌شود، به طوری که سلاح‌هایی مثل، تبر، گرز، شمشیر، تیر و کمان و … در دسترس بازیکنان خواهد بود.

همان طور که اطلاع دارید، بازی Wulverblade تقریبا یک مدت ۶ ساله را برای توسعه تجربه کرد و قرار بود برای پلی استیشن ۴، رایانه‌های شخصی و ایکس‌باکس وان منتشر شود، اما در یک تغییر ناگهانی، سازندگان اعلام کردند که تنها پلتفرم هدف این بازی کنسول نینتندو سوییچ خواهد بود و در انتها، این بازی در ۲۰ مهر همین سال، به صورت انحصاری برای این کنسول منتشر شد و توانست در زمان عرضه خود، نظر طرفداران و کاربران را به سمت خود جلب کند و نمرات و نقد های مناسبی را از منتقدان کسب نماید.

اما به تازگی سازندگان این عنوان یعنی استودیو دارک ویند مدیا (Darkwind Media) به صورت رسمی اعلام کرده است، که این بازی برای هر سه پلتفرم اصلی یعنی رایانه‌های شخصی، ایکس باکس وان و پلی استیشن ۴ عرضه خواهد شد و تاریخ انتشار آن نیز، مشخص شده است. طبق این اعلامیه جدید، بازی Wulverblade در تاریخ ۳۱ ژانویه مصادف با ۱۱ بهمن، برای پلی استیشن ۴، رایانه‌های شخصی و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد و حتی یک سیستم رتبه‌بندی آنلاین هم به آن افزوده می‌شود. همچنین این بازی با نرخ فریم ۶۰ در این پلتفرم‌ها منتشر خواهد شد اما هنوز اطلاعاتی در رابطه با اعمال این تغییرات، در نسخه نینتندو سوییچ منتشر نشده است.

منبع متن: gamefa