فیل هریسون (Phil Harrison) که سال ها سابقه فعالیت در شرکت های سونی و مایکروسافت را دارد به تازگی به شرکت گوگل ملحق شده است تا مشخص شود برای گوگل چه خدمات مهمی را انجام خواهد داد. وی از معدود کسانی است که در دو شرکت رقیب در یک صنعت تقریباً دو قطبی مشغول به […]

Phil Harrison کارمند سابق سونی و مایکروسافت به شرکت گوگل پیوست

فیل هریسون (Phil Harrison) که سال ها سابقه فعالیت در شرکت های سونی و مایکروسافت را دارد به تازگی به شرکت گوگل ملحق شده است تا مشخص شود برای گوگل چه خدمات مهمی را انجام خواهد داد. وی از معدود کسانی است که در دو شرکت رقیب در یک صنعت تقریباً دو قطبی مشغول به فعالیت بوده و برای همین تصمیماتش یکی از حاشیه ساز ترین افراد شاغل در این صنعت به حساب می آمده است.

فیل هریسون نامی است که احتمالا همه علاقه مندان به صنعت بازی های رایانه ای زمانی را که در شرکت سونی مشغول به فعالیت بود، به خاطر می آورند. او خدمات ارزشمندی در این شرکت انجام داد و بعد از عرضه کنسول پلی استیشن ۳ از این شرکت جدا شد وی در زمان حضورش در این شرکت، به مدت پانزده سال، کار نظارت روی استودیو های سونی را بر عهده داشت. وی پس از خروج از شرکت سونی، در مایکروسافت مشغول به کار شد و در زمان عرضه کنسول ایکس باکس وان ایکس، این شرکت را نیز رها کرد و از آن خارج شد. در حال حاضر وی اعلام کرده است که قدم بعدی در زمینه کسب و کارش، حضور در شرکت گوگل و شروع فعالیت در آن جا است. فیل هریسون امروز این موضوع را در توییتر رسمی خود اعلام کرد و همچنین اضافه کرد که برای این شغل جدیدش به کالیفرنیا بازخواهد گشت.

البته با وجود این که حوزه فعالیت هریسون در شرکت گوگل از طرف خود او اعلام نشده، اما با توجه به سابقه و رزومه کاری او، می توان انتظار داشت که کار او در حوضه بازی های رایانه ای باشد و او در این زمینه در شرکت گوگل مشغول به کار شود.

منبع متن: gamefa