اخیراً اطلاعات فراوانی از Rainbow Six Siege منتشر شده که برخی از آن‎ها نگران‌کننده است! اخیراً رویدادی جدید برای Rainbow Six Siege معرفی شده که نسبت به تمامی محتویاتی که این بازی تاکنون به خود دیده، متفاوت به نظر می‌رسد. این رویداد جدید Outbreak نام دارد و در آن، در قالب تیم‌هایی سه نفره باید […]

رویداد Outbreak برای Rainbow Six Siege معرفی شد | قیمت بازی افزایش یافته است

اخیراً اطلاعات فراوانی از Rainbow Six Siege منتشر شده که برخی از آن‎ها نگران‌کننده است!

اخیراً رویدادی جدید برای Rainbow Six Siege معرفی شده که نسبت به تمامی محتویاتی که این بازی تاکنون به خود دیده، متفاوت به نظر می‌رسد. این رویداد جدید Outbreak نام دارد و در آن، در قالب تیم‌هایی سه نفره باید به یک شهر کوچک بروید و در آن جا یک “خطر مرموز” را شناسایی کرده و از بین ببرید. در طی این رویداد ابزار جدیدی هم در دسترس قرار خواهد گرفت.

رویداد Outbreak به مدت ۴ هفته در جریان خواهد بود و برای تمامی بازیکنان Rainbow Six Siege هم در دسترس خواهد بود و در واقع، تماماً رایگان است. پیش زمینه داستانی این رویداد جدید از زبان خود یوبی سافت، به این شرح است:

“یک هجوم با ریشه‌ای نامشخص شهر Truth or Consequences در ایالت New Mexico را هدف گرفته است. خطر به حدی جدیست که مقامات شهر را قرنطینه کرده‌اند و شهروندان و سربازان در آن گیر افتاده‌اند. اطلاعات بسیار کمی به بیرون درز کرده، ولی تنها چیزی که قطعیست، آن است که با موقعتی هولناک طرف هستیم.”

این دقیقاً با شایعاتی که اخیراً منتشر شده بود و به این نکته اشاره داشت که این بازی بزودی یک حالت جدید دریافت می‌کند که در آن زامبی نیز وجود دارد، همخواهنی دارد. هنوز هیچ اطلاعات دقیقی از آن تهدید مرموز توسط یوبی سافت منتشر نشده ولی این شرکت اعلام کرده که بازیکنان می‌توانند در کنار دو نفر از دوستانشان، به تجربه این بخش بپردازند.

همان طور که انتظارش می‌رفت، این رویداد جدید با آیتم‌های تزئینی مخصوص به خود همراه خواهد بود که در قالب پک‌های Outbreak در دسترس قرار خواهند گرفت و در کل شاهد ۵۰ عدد از این پک‌ها هستیم. البته محتویات تمامی پک‎‌ها تزئینیست و تاثیری روی گیم پلی بازی نخواهد داشت. پک‌های Outbreak به قیمت ۳۰۰ واحد R6 Credits به فروش خواهد رسید. برخی جوایز دیگر هم در طول این ۴ هفته انتظار بازیکنان را خواهد کشید. اطلاعات دقیق‌تر در این مورد طی روزهای آتی منتشر خواهد شد. نکته بعدی آن است که در طول برگزاری این رویداد با ورود به بازی ۴ پک Outbreak به رایگان دریافت خواهید کرد.

فرق خاصی هم نمی‌کند که چه زمانی این پک‌ها را باز کنید؛ یوبی سافت توضیح داده اگر هر ۵۰ پک را خریداری کنید ۵۰ آیتم مختلف را دریافت خواهید کرد.  این ۵۰ آیتم هم شامل ست‌های یونیفرم Outbreak (مدل غیر Outbreak هم به صورت جداگانه به فروش خواهد رسید)، اسکین‌های universal اسلحه، headgearها، charm ها و موارد دیگر. این آیتم‌های تزئینی هم برای برخی شخصیت‌های سال سوم بازی خواهد بود و هم برای برخی شخصیت‌های سال دوم بازی. لیست کامل شخصیت‌هایی که در این رویداد آیتم تزئینی دریافت خواهند کرد به شرح زیر است:

  • Two Chimera Operators
  • Smoke
  • Ying
  • Buck
  • Kapkan
  • Hibana
  • Zofia
  • Fuze
  • Ash
  • Doc
  • Thermite
  • Tachanka
  • Glaz

انتظار می‌رود تا رویداد Outbreak همگام با اولین بروزرسانی بزرگ بازی Rainbow Six Siege به مناسبت سال سوم، که انتظار می‌رود در روز ششم ماه مارس سال جاری (برابر با ۱۵ اسفند سال ۱۳۹۶) منتشر شود، در دسترس قرار بگیرد. البته تاریخ قید شده هنوز قطعی نیست.

دومین خبر مهم از Rainbow Six Siege که از قضا بسیار هم جنجالیست، در مورد افزایش قیمت نسخه معمولی این بازی است. با توجه به اینکه سال سوم این بازی نزدیک است، یوبی سافت بار دیگر گزینه‌های پیش روی خریداران برای تهیه Rainbow Six Siege را افزایش داده است. اگرچه هنوز هم گزینه‌های مقرون به صرفه‌تری برای تهیه بازی وجود دارد، ولی به هر حال شاید خبر افزایش قیمت بازی چیزی باشد که موجبات ناراحتی خیلی از کسانی که قصد تهیه بازی را داشتند را فراهم کند.

یک نسخه Starter Edition از بازی Rainbow Six Siege وجود دارد که البته فقط در دسترس کاربران رایانه‎‌های شخصی قرار دارد و ۱۵ دلار هم قیمت آن است. در این نسخه، تمامی حالات و نقشه‎ها آزاد هستند و ۶۰۰ R6 Credits هم به شما تعلق می‌گیرد، ولی باز کردن اپراتورها در این نسخه طاقت فرسا بوده و نیاز به پول بیشتری دارد و در نتیجه باید مدت زمان بیشتری را صرف انجام بازی کنید. باز هم باید تکرار کرد در این نسخه هم با پول درون بازی می‌توان اپراتورها را باز کرد ولی نیاز به پول بیشتر و در نتیجه صرف وقت بیشتری دارد.

نکته اساسی آن است که نسخه استاندارد و ۴۰ دلاری بازی که شامل ۲۰ اپراتور اولیه با قیمت‌های اولیه برای خرید است، جای خود را به یک نسخه با نام Advanced Edition داده که ۶۰ دلار قیمت دارد و شامل ۱۰ پک Outbreak و ۶۰۰ R6 Credits می‌شود. در واقع شما ۱۰ پک دریافت می‌کنید که شامل ۱۰ آیتم تزئینی است و مقداری پول درون بازی دریافت می‌کنید که باز می‌توانید آن را خرج آیتم‌های تزئینی دیگر بکنید.

دو گزینه دیگر هم تغییر کرده است. نسخه Gold Edition فعلی که ۹۰ دلاری است جای خود را با نسخه جدیدی با همین نام عوض می‌کند که همان نسخه Advanced Edition بازیست به همراه دسترسی سریع و بدون نیاز به پول به تمامی اپراتورهای سال سوم. یک نسخه Complete Edition و ۱۳۰ دلاری نیز وجود دارد که باز محتویات نسخه Advanced Edition به همراه دسترسی سریع و بدون نیاز به پول به تمامی اپراتورهای سال اول، دوم و سوم بازی را به همراه خواهد داشت.

این افزایش قیمت بازی و از دسترس خارج کردن نسخه استاندارد به همراه اضافه کردن دوباره پک‌های پولی که نوعی از همان لوت‌ باکس‌های بدنام هستند، باعث شده تا طرفداران زیادی به یوبی سافت اعتراض کنند و خواهان تغییر این تصمیم شوند.

در حال حاضر بازی Rainbow Six Siege در دسترس دو کنسول اکس باکس وان و پلی استیشن ۴ در کنار پلتفرم رایانه‌های شخصی قرار دارد.

منبع متن: gamefa