امروز شرکت Nintendo تعداد کنسول‌های سوییچ و 3DS را که تا تاریخ 31 دسامبر 2017 (10 دی 1396) به فروشگاه‌ها ارسال کرده را بروزرسانی کرد و مطمئنا در طی این مدت، تعداد زیادی از کنسول‌های این شرکت بر روی قفسه‌های فروشگاه‌ها قرار گرفته‌اند.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از DualShockers، شما می‌توانید با مشاهده‌ی اینفوگرافیک زیر، اطلاعات کاملی را از مجموع کنسول‌های Nintendo که به فروشگاه ارسال شده، به دست آورید. مجموع کنسول‌های ارسال شده‌ی شده سوییچ به رقم 14.86 میلیون واحد رسید و همچنین در مجموع 71.99 میلیون واحد از کنسول دستی 3DS به فروشگاه‌ها ارسال شده است. همچنین شما می‌توانید تعداد بازی‌ارسال شده‌ی کنسول‌های سوییچ، 3DS و Wii U را مشاهده کنید.

این رقم‌ها قطعا چشمگیر هستند، به خصوص با توجه به اینکه تقریبا در تمام طول سال مشکل کمبود کنسول سوییچ وجود داشت و بیشترین میزان تقاضا هم در دوره‌ی تعطیلات و به خاطر بازی‌های انحصاری اصلی این کنسول وجود دارد.

همچنین طبق پیش بینی‌های شرکت Nintendo، این شرکت تا تاریخ مارس 2018، میتواند رقم کنسول‌های سوییچ ارسالی خود را به بیش از 15 میلیون واحد برساند و حتی به رقم 17.74 برساند. حتی پیش بینی می‌شود در صورت فروش خوب این کنسول، این رقم بتواند تا یک میلیون بالاتر برود.

منبع متن: pardisgame