Sonic the Hedgehog

بین Sonic Boom و Sonic Mania/Forces سه سال فاصله وجود داشت اما به نظر می‌رسد که برای Sonic بعدی نباید خیلی صبر کنیم و Sega برنامه دارد هر چه زودتر Sonic بعدی را به کنسول‌ها بیاورد. اما چه زمانی باید منتظر رونمایی رسمی باشیم؟

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از PSU، در تاریخ 25 اسفند رویداد SXSW رخ خواهد داد که در آن یک پنل جداگانه به Sonic the Hedgehog اختصاص دارد.(البته سال گذشته یک پنل مخصوص Sonic Forces داشتیم) این پنل شامل افراد کلیدی در Sega و تیم Sonic می‌شود و قرار است در مورد فروش بسیار خوب Sonic Mania و Sonic Forces صحبت شود.

یکی از موضوعات مهمی که قرار است مطرح شود نگاهی جامع بر روی نسخه بعدی Sonic خواهد بود.

توضیحات در وبسایت رسمی SXSW به ما می‌گوید:

" Sonic بازگشته است تا در سال 2018 طوفانی به پا کند. به پنل Sega بپیوندید چرا که قرار است از موفقیت‌ها و عملکرد کیفی Sonic Mania و Sonic Forces در سال گذشته بحث کنند. این تمام ماجرا نیست، شما شاهد یک اولین‌نگاه جامع و انحصاری از بازی بعدی Sonic خواهید بود. سخنرانان این مراسم شامل "تاکاشی ایزوکا" رئیس تیم Sonic، کارگردان Sonic PD آقای "آستین کیز"، کارگردان انیمیشن بازی"تایسون هس" و مدیر رسانه‌های جمعی Sonic یعنی "آرون وبر" می‌شود. شما نمی‌خواهید که این رویداد را از دست دهید!"

پس از عنوان Sonic Boom: Rise of Lyric شرکت Sega سیاستی جدید اتخاذ کرد، این شرکت تصمیم گرفت چند ماه پس از عرضه هر بازی Sonic نسخه بعدی را خیلی زود رونمایی کند و مثل این که امسال هم این  اتفاق رخ خواهد داد.

کدام سبک Sonic باب میل شما است؟ آیا یک بازی دو بعدی کلاسیک از این سری مانند Sonic Mania را ترجیح می‌دهید یا دوست دارید که شکلی مدرن به خود بگیرد و مانند نسخه‌های Unleashed و Boom سه‌بعدی باشد؟ شاید هم باید منتظر رونمایی یک اسپین‌-آف از این سری باشیم.

احتمال می‌رود که Sega به تیم اصلی Sonic زمان و بودجه مناسب بدهد و نسخه‌ای که برای سال 2018 در دست ساخت است را به یک تیم دیگر محول کرده باشد اما تا رونمایی رسمی نمی‌توان از چیزی مطمئن بود.

منبع متن: pardisgame