آیا شاهد عرضه نسخه جدیدی از سری بازی‌های محبوب Bayonetta بر روی کنسول پلی‌استیشن ۴ خواهیم بود؟ هیدکی کامیا (Hideki Kamiya)، خالق این سری، در شبکه اجتماعی توییتر در پاسخ به این پرسش ابراز داشت که علاقه‌مندان باید این درخواست خود را مستقیماً به شرکت نینتندو مطرح کنند. همانطور که احتمالاً می‌دانید، از نسخه دوم […]

پاسخ هیدکی کامیا به افرادی که خواهان عرضه Bayonetta برای پلی‌استیشن ۴ هستند

آیا شاهد عرضه نسخه جدیدی از سری بازی‌های محبوب Bayonetta بر روی کنسول پلی‌استیشن ۴ خواهیم بود؟ هیدکی کامیا (Hideki Kamiya)، خالق این سری، در شبکه اجتماعی توییتر در پاسخ به این پرسش ابراز داشت که علاقه‌مندان باید این درخواست خود را مستقیماً به شرکت نینتندو مطرح کنند.

همانطور که احتمالاً می‌دانید، از نسخه دوم این مجموعه، سری بازی‌ Bayonetta کاملاً به انحصار شرکت نینتندو در آمد و حتی نسخه سوم آن هم به صورت انحصاری برای کنسول نینتندو سوییچ در جریان رویداد The Game Awards معرفی شد.

این رونمایی با اینکه بسیاری از علاقه‌مندان را خوشحال ساخت، اما منجر به ناراحتی عده بسیاری هم شد. با این حال، به نظر می‌رسد که بازیکنان از تلاش برای عرضه نسخه‌ای از این سری بر روی کنسول پلی‌استیشن ۴ دست نمی‌کشند و مشتاقانه منتظر به وقوع پیوستن این اتفاق هستند.

بر اساس گزارش‌ها، به موجب درخواست بالای طرفداران مبنی بر عرضه نسخه پلی‌استیشن ۴ سری Bayonetta، هیدکی کامیا، طراح بازی استودیوی پلاتینوم گیمز (Platinum Games)، به صورتی کاملاً قاطعانه به این درخواست پاسخ داده و ابراز داشته که باید از شرکت نینتندو در این باره درخواست شود. توییت کامیا به شرح زیر است:

اگر نینتندو بگوید بله، بله [این کار انجام خواهد شد]. بنابراین از نینتندو درخواست کنید. همچنین از ماریو و زلدا هم برای پلی‌استیشن ۴ سوال کنید!

این پیام به صورتی کاملاً واضح، روشن می‌سازد که این سری بازی کاملاً در اختیار شرکت نینتندو قرار دارد و محصولی فرست پارتی (First Party) محسوب می‌گردد. همانطور که پیشتر اشاره شد، در حال حاضر سومین نسخه از این سری توسط استودیوی پلاتینوم گیمز برای عرضه به صورت انحصاری بر روی کنسول نینتندو سوییچ در دست ساخت و توسعه قرار دارد. با این حال، دو بازی Bayonetta و Bayonetta 2 در تاریخ جمعه ۲۷ بمهن ماه (۱۶ فوریه ۲۰۱۸ میلادی) برای کنسول نینتندو سوییچ عرضه و منتشر خواهد شد.

منبع متن: gamefa