بالاخره پس از مدت‌ها انتظار، راکستار گیمز تاریخ عرضه بازی Red Dead Redemption II را مشخص کرده که متاسفانه، حاکی از تاخیر خوردن این بازی تا پاییز است! این دومین بار است که بازی Red Dead Redemption II، عنوانی که شاید بزرگ‌ترین و موردانتظارترین بازی سال ۲۰۱۸ میلادیست تاخیر می‌خورد. قبلاً گفته شده بود که […]

تاریخ عرضه Red Dead Redemption II رسماً مشخص شد | عدم عرضه بازی در بهار

بالاخره پس از مدت‌ها انتظار، راکستار گیمز تاریخ عرضه بازی Red Dead Redemption II را مشخص کرده که متاسفانه، حاکی از تاخیر خوردن این بازی تا پاییز است!

این دومین بار است که بازی Red Dead Redemption II، عنوانی که شاید بزرگ‌ترین و موردانتظارترین بازی سال ۲۰۱۸ میلادیست تاخیر می‌خورد. قبلاً گفته شده بود که بازی در پاییز سال ۲۰۱۷ عرضه می‌شود و سپس شاهد تاخیر خوردن آن تا بهار ۲۰۱۸ بودیم، حالا هم بازی تا پاییز سال ۲۰۱۸ تاخیر خورده است. البته، راکستار با انتشار چند تصویر جدید و البته تاریخ انتشار رسمی بازی سعی کرده تا از هواداران دلجویی کند.

بیانیه‌ای که راکستار منتشر کرده به این شرح است:

“ما می‌خواهیم از تمام کسانی که به خاطر این تاخیر ناامید شدند عذرخواهی کنیم. در حالی که ما امید داشتیم تا این بازی زودتر از آن تاریخی که اکنون قرار است عرضه شود، به دست مخاطبان برسد، ولی نیاز به زمان بیشتری برای صیقل دادن به آن وجود دارد. ما از صمیم قلب از شما به خاطر بردباری‌تان تشکر می‌کنیم و امید داریم که وقتی محصول به دست شما رسید و آن را بازی کردید، شما هم تائید کنید که این تاخیر ارزش‌اش را داشته است. در همین حال، از شما دعوت می‌کنیم که به تماشای تصاویر جدید از بازی بنشینید. ما منتظر آن هستیم که در هفته‌های آتی اطلاعات بسیار بیشتری را با شما در میان بگذاریم.”

تصاویر منتشر شده از بازی را می‌توانید در ادامه مشاهده کنید:

در نهایت، باید به تاریخ عرضه بازی برسیم. راکستار گیمز قرار است تا Red Dead Redemption II را در تاریخ ۲۶ اکتبر سال ۲۰۱۸ (برابر با ۴ آبان ماه سال ۱۳۹۷) برای دو کنسول اکس باکس وان و پلی‌استیشن ۴ عرضه کند. باید منتظر ماند و دید که باز هم بازی تاخیر خواهد خورد یا خیر. همچنین، با توجه به بیانیه می‌توان انتظار داشت بزودی شاهد یک تریلر دیگر از بازی نیز باشیم.

منبع متن: gamefa