از همان زمانی که بازی Final Fantasy XV برای پلتفرم رایانه‌های شخصی معرفی شد و همچنین نام شرکت انویدیا را در پایین نام بازی مشاهده کردیم، دریافتیم که سرانجام قرار است بازی را با بالاترین کیفیت و سطح گرافیکی ممکن تماشا نماییم. Final Fantasy XV که یک نقش‌‌آفرینی بسیار خوش ساخت و لذت بخش است، ابتدا […]

تصاویر ۸K منتشرشده از بنچمارک نسخه رایانه‌های‌شخصی Final Fantasy XV را ازاینجا مشاهده‌کنید

از همان زمانی که بازی Final Fantasy XV برای پلتفرم رایانه‌های شخصی معرفی شد و همچنین نام شرکت انویدیا را در پایین نام بازی مشاهده کردیم، دریافتیم که سرانجام قرار است بازی را با بالاترین کیفیت و سطح گرافیکی ممکن تماشا نماییم. Final Fantasy XV که یک نقش‌‌آفرینی بسیار خوش ساخت و لذت بخش است، ابتدا برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان عرضه شد و پس از آن شاهد عرضه نسخه‌های پلی‌استیشن ۴ پرو و ایکس‌باکس وان ایکس بودیم که زیبایی های بیشتری را نسبت به نسخه‌های استاندارد نشان می‌دادند. حال، با نسخه رایانه‌های شخصی هیچ محدودیت گرافیکی و بصری وجود ندارد و می‌توان بازی را با فناوری‌های شرکت انویدیا حتی با رزولوشن‌ ۸K نیز تجربه کرد که این فوق‌العاده است.

تا کنون می‌دانستیم که Final Fantasy XV برروی پلتفرم رایانه‌های شخصی هیچ محدودیت گرافیکی نداشته و تیم سازنده سعی کرده تا بهترین نسخه بازی را ارایه نماید اما شاید تا پیش از بنچمارک رسمی شرکت اسکوئر اینکس، نمی‌دانستیم بازی تا این حد پر جزئیات و فوق‌العاده زیبا است. بنچمارک رسمی بازی Final Fantasy XV به وسیله Nvidia Ansel انجام شده است (انویدیا از همان روز اول پشتیبان فنی بازی روی پلتفرم رایانه های شخصی بود)؛ به این معنی که بازی یک حالت Photo Mode کامل و بی نظیر در خود دارد که با زدن دو کلید ALT+F2 در هر نقطه و مود از بازی فعال می‌شود. با فعال کردن این حالت، بازی‌بازان می‌توانند دوربین را به هر شکل که می‌خواهند در فضا حرکت دهند، فیلتر دلخواه را انتخاب نمایند و سپس تصویر مورد نظر را از زاویه مورد نظر ثبت کنند. در نسخه‌های کنسولی نیز چنین حالتی وجود داشت اما در این جا آزادی عمل بیشتری در اختیار بازی‌بازان قرار دارد.

اگر یادتان باشد، مدتی گذشته بود که تحلیل فنی بازی Final Fantasy XV را برروی دو کنسول میان نسلی پلی‌استیشن ۴ پرو و ایکس‌باکس وان ایکس برای شما عزیزان آماده کردیم. با این که بازی برروی این کنسول‌ها، خصوصا روی کنسول ایکس‌باکس وان ایکس عالی به نظر می‌رسید و با رزولوشن ۴K یا نزدیک به آن اجرا می‌شد، اما این تصاویر ۸K منتشر شده از بنچمارک اسکوئر اینکس نشان می‌دهد که جا برای بهتر شدن بسیار است. چشم اندازها، مکان‌ها و زاویه‌های مختلف در نسخه‌ رایانه‌های شخصی و با رزولوشن ۸K بسیار فوق‌العاده هستند و جزئیاتی را نشان می‌دهند که نمی‌توان با رزولوشن‌های تصویر معمولی آن‌ها را مشاهده کرد.

نسخه رایانه‌های شخصی بازی که با نام Final Fantasy XV Windows Edition شناخته می‌شود، در تاریخ ۶ ماه مارچ سال ۲۰۱۸ در دسترس خواهد بود. نسخه Royal Edition بازی نیز در همان زمان برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد. شما عزیزان می‌توانید تصاویر ۸K منتشر شده از بازی را در زیر مشاهده کنید و لذت ببرید.

 

منبع متن: gamefa