بتازگی استودیوی Creative Assembly و شرکت سگا (توسعه‌دهنده و ناشر بازی) تاریخ انتشار و سیستم موردنیاز عنوان در دست ساخت خود Total War Saga: Thrones of Britannia را مشخص کرده‌اند. با مشاهده این اطلاعات همراه گیمفا باشید. روز به روز به تاریخ انتشار عنوان Total War Saga: Thrones of Britannia نزدیک‌تر می‌شویم. شرکت سگا و توسعه‌دهنده بازی استودیوی Creative […]

تاریخ انتشار Total War Saga: Thrones of Britannia مشخص شد + سیستم موردنیاز

بتازگی استودیوی Creative Assembly و شرکت سگا (توسعه‌دهنده و ناشر بازی) تاریخ انتشار و سیستم موردنیاز عنوان در دست ساخت خود Total War Saga: Thrones of Britannia را مشخص کرده‌اند. با مشاهده این اطلاعات همراه گیمفا باشید.

روز به روز به تاریخ انتشار عنوان Total War Saga: Thrones of Britannia نزدیک‌تر می‌شویم. شرکت سگا و توسعه‌دهنده بازی استودیوی Creative Assembly بتازگی اطلاعات جدیدی از بازی استراتژیک در دست ساخت خود ارائه کرده‌اند. 

Thrones of Britannia اولین نسخه از سری فرعی Total War Saga است و برخلاف سری اصلی که نگاهی کلی به وقایع و رویدادهای گذشته دارد، برروی زمان خاصی در تاریخ تمرکز خواهد داشت. همچنین این سری فرعی نسبت به گذشته تمرکز بیشتری برروی داستان‌سرایی و انتخاب‌های بازیکنان دارد. اتفاقات عنوان Thrones of Britannia در سال ۸۷۸ پس از میلاد و بعد از تهاجم وایکینگ‌ها به بریتانیا اتفاق می‌افتد. اسکاندیناوی، انگلیس، اسکاتلند و ایرلند با یکدیگر بر سر بدست گرفتن کنترل جزایر به رقابت می‌پردازند. 

استودیوی Creative Assembly قول این را داده که عنوان مذکور شامل پر جزئیات‌ترین نقشه ساخته شده تا به امروز خواهد بود که تمام جزیره بریتانیا را در بر خواهد گرفت. نسخه‌‌ای Limited Edition برای این بازی در نظر گرفته شده که در ادامه می‌توانید تصویر آن را مشاهده کنید:

نسخه Limited Edition بازی شامل یک قاب فلزی برگرفته از زره آنگلوساکسون‌ها، یک نقشه/ پوستر پشت و رو و مجموعه‌ای از کارت‌های هنری است. پیش‌خرید نسخه Limited Edition نیز از هم‌اکنون قابل انجام است. همچنین استودیوی Creative Assembly سیستم موردنیاز عنوان Total War Saga: Thrones of Britannia را مشخص کرده که در ادامه می‌توانید مشاهده کنید:

حداقل سیستم موردنیاز:

  • سیستم عامل: ویندوز ۷ نسخه ۶۴ بیتی
  • پردازنده:  Intel® Core™ ۲ Duo 3.0Ghz
  • حافظه رم: ۵ گیگابایت
  • کارت گرافیک: NVIDIA GTX 460 1GB یا AMD Radeon HD 5770 1GB و یا Intel HD4000 (برای اجرای بازی با کیفیت ۷۲۰p)
  • فضای ذخیره‌سازی: ۳۰ گیگابایت

سیستم پیشنهادی:

  • سیستم عامل: ویندوز ۱۰/۸/۷ نسخه ۶۴ بیتی
  • پردازنده:  Intel® Core™ i5-4570 3.20GHz
  • حافظه رم: ۸ گیگابایت
  • کارت گرافیک: NVIDIA GeForce GTX 770 4GB یا AMD Radeon R9 290X 4GB (برای اجرای بازی با کیفیت ۱۰۸۰p)
  • فضای ذخیره‌سازی: ۳۰ گیگابایت

در نهایت باید گفت که عنوان Total War Saga: Thrones of Britannia قرار است در تاریخ ۱۹ آوریل (۳۰ فروردین ۱۳۹۷) بصورت انحصاری برای رایانه‌های شخصی منتشر شود.

منبع متن: gamefa