The Peterson Case

استودیو انگلیسیِ Quarter Circle Games به تازگی از بازی جدید خود به نام The Peterson Case که عنوانی فضایی و ترسناک بوده و جریانات آن کمی بعد از حادثه واقعیِ Roswell در سال 1947 رخ می‌دهد، رونمایی کرده است. به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Gematsu، در وبسایت رسمی بازی آمده است:

"The Peterson Case عنوانی هیجان‌انگیز و ترسناک بوده که شما را شگفت‌زده خواهد کرد. در نقش کارآگاه "فرانکلین راینهارت" (Franklin Reinhardt) به جست‌وجو خانه‌ای صحرایی پرداخته و از اتفاق عجیبی که برای ساکنان آن افتاده پرده بردارید. "

"در سال 1947، در ناحیه‌ای نزدیک به حادثه UFO منطقهِ Roswell. شما در نقش کارآگاهی باتجربه که برای پیدا کردن اطلاعات و مدارک پیرامون گم‌شدن مرموز یک خانواده به منطقه فراخوانده شده، قرار خواهید داشت. "فرانکلین راینهارت" خیلی زود متوجه می‌شود که  حضوری مرموز و غیرزمینی در خانه وجود دارد که به دنبال وی است؛ ولی آیا او می‌تواند قبل از اینکه دیر شود از راز این پرونده سر در بیاورد؟"

"The Peterson Case دارای بخش‌هایی مختلف نظیر اتمسفری ترسناک و رازآلود، روایتی تعلیق‌برانگیز و معماهایی درگیزکننده خواهد بود. این عنوان بازیکنان را درگیر تجربه‌ای منحصربه‌فرد و نادر در سبک ترسناک خواهد کرد."

این بازی در تارخی نامعلوم برروی کنسول‌های PS4 و Xbox One و پلتفرم PC عرضه خواهد شد. در ادامه می‌توانید تصاویر و تریلر رونمایی بازی را مشاهده نمایید.

دانلود با کیفیت SD | دانلود با کیفیت HD

تماشا به صورت FullScreen

  

 

جهت مشاهده در اندازه اصلی برروی تصاویر کلیک نمایید

در پایان لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع متن: pardisgame