طرفداران Borderlands ممکن است برای دسترسی به بازی جدید خود، تا سال آینده صبر کنند. همانطور که شرکت توکی گیمز (۲K Games) گفته است، عنوان جدیدی که “یکی از بزرگترین فرنچایزهای این شرکت است” در سال مالی ۲۰۱۹ منتشر خواهد شد. طرفداران سری Borderlands این را به معنی تاریخ انتشار Borderlands 3 می‌دانند. از سال […]

احتمال عرضه Borderlands 3 تا اوایل سال ۲۰۱۹

طرفداران Borderlands ممکن است برای دسترسی به بازی جدید خود، تا سال آینده صبر کنند.

همانطور که شرکت توکی گیمز (۲K Games) گفته است، عنوان جدیدی که “یکی از بزرگترین فرنچایزهای این شرکت است” در سال مالی ۲۰۱۹ منتشر خواهد شد. طرفداران سری Borderlands این را به معنی تاریخ انتشار Borderlands 3 می‌دانند.

از سال ۲۰۱۲ تاکنون بازی جدیدی از عنوان Borderlands منتشر نشده است، زمانی که Borderlands 2 منتشر شد، نسخه Pre-Sequal در حال توسعه بود. همچنین نسخه The Handsome Collection که شامل نسخه‌ دوم بازی، Pre-Sequal و تمامی بسته‌های الحاقی بود، در سال ۲۰۱۵ منتشر شد. اما طرفداران این بازی امیدوار بودند که در این سال‌ها یک بازی جدید از سری بازی‌های Borderlands منتشر شود.

هیچ اعلام رسمی مبنی بر اینکه این بازی نسخه بعدی سری Borderlands است، نشده است اما اگر این چنین باشد احتمالا تاریخ انتشار Borderlands 3 برای طرفداران این بازی هیجان‌انگیز خواهد بود.

سال‌های مالی برای شرکت‌ها در ماه مارس پایان می‌یابد و پس از آن دوباره شروع می‌شود، بنابراین گاهی اوقات ممکن است بین ماه مارس امسال و سال آینده خبری اعلام شود و پس از آن بازی منتشر شود.

در گذشته آقای رندی پیچفورد (Randy Pitchford) مدیر اجرائی شرکت گیرباکس (Gear Box) به Borderlands 3 اشاره کرده بود که این بازی در حال توسعه است. طرفداران این بازی امیدوارند که این انتظار به پایان برسد تا در نهایت بتوانند دوباره به دنیای پاندورا (Pandora) بازگردند.

در ضمن طرفداران بازی فقط باید منتظر باشند تا شرکت‌های گیرباکس (Gear Box) و توکی گیمز (۲K Games) تصمیم بگیرند تا خودشان رسما این بازی را معرفی کنند.

منبع متن: gamefa