Dead Rising 4

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از DualShocker، عده‌ای از کارکنان Capcom Vancouver که بیشتر بخاطر ساخت سری بازی محبوب Dead Rising شناخته می‌شود با اخراج رو به رو شدند. Capcom این خبر را در قالب یک بیانیه اعلام کرد:

"استودیو Capcom Vancouver در حال بازسازی کامل است و به همین دلیل تقریباً 30 درصد استودیو بخاطر ارزیابی دوره‌ای پروژه جدید و اهداف کلی این توسعه‌دهنده اخراج شدند. تیم CV در کنار تمرکز بر روی سری Dead Rising حمایت خود از بازی Puzzle Fighter که اخیراً بر روی اسمارت فون‌ها عرضه شد ادامه می‌دهد."

این بیانیه به دنبال گزارش‌های Kotaku که به "اخراج تقریبا 50 نفر" اشاره می‌کرد در IGN منتشر شد. در گزارش‌های Kotaku اعلام شده بود که استودیو CV دامنه توجه خود بر روی Dead Rising بعدی را کاهش خواهد داد و در کنار این، پروژه جدید رونمایی نشده خود را نیز لغو کرده است.

Capcom Vancouver با نام Blue Castle Games شناخته می‌شد که قبلاً در سبک آرکید عنوانی در رابطه با بیسبال با نام The Bigs را توسعه داده بود. Capcom در سال 2010 این توسعه دهنده را خریداری کرد و از آن زمان به بعد تمرکز خود را بر روی سری Dead Rising گذاشت که البته نسخه دوم این سری اولین پروژه این استودیو پس از ملحق شدن به Capcom بوده است.

Dead Rising 4 ابتدا در سال 2016 برای Xbox One و PC عرضه شد و در دسامبر (آذر) گذشته بر روی پلتفرم PS4 به انتشار رسید.

نظر شما در این باره چست؟

منبع متن: pardisgame