تماشا کنید: تریلر سینماتیک بخش جدید Rainbow Six: Siege

عنوان محبوب Rainbow Six: Siege به زودی یک بخش قابل بازی جدید به نام Outbreak دریافت خواهد کرد. با این‌که اطلعات کاملی از این محتوای جدید هنوز در دسترس نیست، اما شرکت Ubisoft به تازگی یک تریلر سینماتیک جدید از آن منتشر کرده است.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از PCGamer در این بخش از بازی شما باید در یک تیم چهارنفره به مبارزه با موجوداتی ناشناخته بپردازید. با این‌که این موضوع برای یک عنوان واقع‌گرا مانند Rainbow کمی عجیب به نظر می‌رسد، اما سازندگان در هر صورت قصد انتشار آن را دارند. هم‌اکنون شرکت Ubisoft یک تریلر سینماتیک جدید از این محتوا منتشر کرده که پس از به نمایش گذاشتن چند سرباز در حال مبارزه با موجودات ناشناخته در ثانیه‌های آغازین، شخصیت Ash را به تصویر می‌کشد که در حال برقراری ارتباط با نیرو‌های روس است.

همان‌‌طور که می‌دانید روس‌ها معمولا در اکثر عناوین تیراندازی به عنوان جبهه شر معرفی می‌شوند و شما باید به کشتار آن‌ها بپردازید. اما به روایت این محتوای جدید هم‌اکنون زمین با خطری بسیار بزرگ‌تر روبرو شده و دشمنان قدیمی باید با هدف حفظ انسانیت در مقابل آن با یکدیگر متحد شوند. اطلاعات کامل این محتوا در تاریخ 29 بهمن منتشر خواهد شد. نظر شما درباره این محتوای جدید چیست؟ آیا آن را جذاب می‌دانید یا معتقد هستید به فضای واقع‌گرایانه Rainbow آسیب می‌زند؟

دانلود SD _ دانلود HD

تماشا به صورت Fullscreen

منبع متن: pardisgame