به نظر می‌رسد که فروش Monster Hunter World آن قدری شگفت انگیز بوده که حتی PlayerUnknown’s Battlegrounds هم مغلوب آن شده است! حدوداً دو ماه پیش بود که PlayerUnknown’s Battlegrounds برای اکس باکس وان تحت برنامه Xbox Preview منتشر شد و از آن وقت که این بازی بتل رویال برای کنسول نسل هشتمی ردموندی‌ها منتشر […]

Monster Hunter World بالاتر از PUBG در صدر پرفروش‌ترین عناوین فروشگاه اکس باکس

به نظر می‌رسد که فروش Monster Hunter World آن قدری شگفت انگیز بوده که حتی PlayerUnknown’s Battlegrounds هم مغلوب آن شده است!

حدوداً دو ماه پیش بود که PlayerUnknown’s Battlegrounds برای اکس باکس وان تحت برنامه Xbox Preview منتشر شد و از آن وقت که این بازی بتل رویال برای کنسول نسل هشتمی ردموندی‌ها منتشر شده، کاربران این کنسول ساعاتی متمادی را به تجربه این بازی پر سر و صدا و جذاب پرداخته‌اند. طبیعی است که با توجه به سبک و تعداد علاقه مندان به بازی PlayerUnknown’s Battlegrounds ، فروش آن هم نجومی و عالی باشد ولی به نظر این بازی هم نتوانسته جلوی فروش سرسام آور بازی نقش آفرینی Monster Hunter World که منتقدان هم آن را ستودند را بگیرد.

شرکت کپکام از زمان عرضه بازی Monster Hunter World در اواخر ماه ژانویه ۵ میلیون نسخه از آن را روی دو پلتفرم اکس باکس وان و پلی استیشن ۴ به بازار عرضه کرده که به نظر بر خلاف تمامی تصورات و انتظارات، فروش بازی روی اکس باکس وان بسیار خوب بوده است و از حد انتظارات نیز فراتر رفته است. طبق گزارش‌هایی که در فروم Resetera منتشر شده، این بازی توانسته در صدر جدول پرفروش‌ترین عناوین فروشگاه اکس باکس قرار بگیرد، بالاتر از بازی PlayerUnknown’s Battlegrounds.

بازی PlayerUnknown’s Battlegrounds همچنان به فروش بسیار مطلوب خود ادامه می‌دهد و مثلاً در انگلستان، این بازی دومین بازی پرفروش است. به نظر می‌رسد که بازی‌بازان زیادی به تجربه جدیدترین اثر کپکام یعنی Monster Hunter World علاقه مند هستند و اقدام به تهیه این بازی می‌کنند. یک نکته اساسی باقی می‌ماند و آن این است که آیا در هفته آینده هم Monster Hunter World می‌تواند پرفروش‌ترین بازی بازار باشد یا جای خود را به بازی دیگری خواهد داد. چیزی که مسلم است، آن است که این بازی به فروش فوق‌العاده خود در ژاپن ادامه خواهد داد.

بازی نقش آفرینی Monster Hunter World در دسترس دو پلتفرم اکس باکس وان و پلی استیشن ۴ قرار دارد.

منبع متن: gamefa