Shadow of the Colossus

مدت زیادی از انتشار بازسازی Shadow of the Colossus که از طرف منتقدین مورد ستایش قرار گرفت نمی‌گذرد اما Buepoint بر روی پروژه بعدی خود کار می‌کند و به نظر می‌رسد این پروژه جدید بازسازی یک بازی کلاسیک دیگر می‌باشد.

از طریق وبسایت رسمی شرکت Bluepoint متوجه شدیم که چند موقعیت شغلی جدید در استودیو وجود دارد که شامل طراح VFX و مهندس ارشد گرافیک می‌شود. در آخر توضیحات این آگهی استخدام آمده است که Bluepoint در نظر دارد یک بازی کلاسیک دیگر را بازسازی کند.

در ادامه بیانیه این استودیو را مشاهده می‌کنید:

"ما با اشتیاق و علاقه بر روی بازی‌های کلاسیک برای نسل حاضر کار می‌کنیم، در نظر به عنوان یک تیم قابلیت‌های خود را رشد دهیم تا انتظارات طرفداران از ما بالا برود."

Bluepoint در بازسازی بسیاری از بازی‌های نسبتاً قدیمی مانند Metal Gear Solid HD Collection و The Uncharted Collection برای PS4 موفق بوده است اما با بازیابی Shadow of Colossus می‌توان امید داشت که این سازنده سراغ بازی‌های قدیمی‌تر رود.

از طرف دیگر با کار‌های اخیر این استودیو خیالی آسوده داریم که بازی بعدی نیز با بهترین کیفیت خاطرات ما را زنده خواهد کرد. عناوین بسیاری برای بازسازی وجود دارد اما بدون شک یکی از مهم‌ترین آن‌ها Demon Souls است که امیدواریم یک بازسازی تمام و کمال برای این عنوان رخ دهد.

منبع متن: pardisgame