بازی‌بازان رایانه‌های شخصی مدت‌هاست که از عناوین نقش‌آفرینی کلاسیک ابسیدین اینترتینمنت (Obsidian Entertainment) لذت می‌برند و این درحالی است که کاربران کنسول‌ها همچنان منتظر عرضه‌ی بازی‌های جدید این استودیو برای کنسولشان هستند. خوشبختانه، به‌تازگی اعلام شده است که عنوان جدید ابسیدین یعنی Pillars of Eternity II: Deadfire به کنسول‌های سونی، مایکروسافت و نینتندو هم راه […]

عرضه‌ی Pillars of Eternity II: Deadfire برای کنسول‌ها تائید شد

بازی‌بازان رایانه‌های شخصی مدت‌هاست که از عناوین نقش‌آفرینی کلاسیک ابسیدین اینترتینمنت (Obsidian Entertainment) لذت می‌برند و این درحالی است که کاربران کنسول‌ها همچنان منتظر عرضه‌ی بازی‌های جدید این استودیو برای کنسولشان هستند. خوشبختانه، به‌تازگی اعلام شده است که عنوان جدید ابسیدین یعنی Pillars of Eternity II: Deadfire به کنسول‌های سونی، مایکروسافت و نینتندو هم راه پیدا می‌کند.

اگر جزو کسانی هستید که انتظار عرضه‌ی Pillars of Eternity II: Deadfire برای کنسول‌ها را می‌کشید، دیگر جای نگرانی نیست زیرا ابسیدین تصمیم به انتشار این عنوان برای پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و نینتندو سوئیچ گرفته است. نسخه‌ی کنسولی این بازی توسط استودیوی بریزیلی رد سربروس (Red Cerberus) ساخته می‌شود که در زمینه‌ی پورت از رایانه‌های شخصی به کنسول‌ها تخصص دارد.

Pillars of Eternity II: Deadfire که مانند نسخه‌ی قبلی‌اش با حمایت مالی گسترده‌ای روبه‌رو شد و توانست در کمپین Fig مبلغ ۴٫۴ میلیون دلار را جمع‌آوری کند، قرار است در ۳ آوریل مصادف با ۱۴ فروردین ۱۳۹۷ برای ویندوز، مک و لینوکس منتشر گردد و همچنین در اواخر ۲۰۱۸ راهی پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و نینتندو سوئیچ شود.

منبع متن: gamefa