شرکت Lucasfilm امروز به طور رسمی اعلام کرد دیوید بنیاف و دی بی ویس که از سازندگان سریال معروف و پرطرفدار شبکه‌ی HBO یعنی Game of Thrones هستند، وظیفه‌ی نویسندگی و ساخت سری جدید فیلم‌های Star Wars که احتمالا شامل نسخه‌ی دهم تا دوازدهم این سری می‌شوند را بر عهده دارند.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از Polygon، به تازگی Star Wars: The Last Jedi اکران گردیده که دومین نسخه از سری سوم مجموعه‌ی جنگ ستارگان و هشتمین قسمت از 9 مجموعه حماسه‌های اسکای واکر می‌شود و توسط رایان جانسون کارگردانی شده است.

کاتلین کندی، رئیس شرکت Lucasfilm اعلام کرد: "دیوید و دن از بهترین داستان سرایان امروز هستند، آنها در حال کار بر روی سری جدید مجموعهی جنگ ستارگان هستند. اینبار شاهد یک داستان بسیار عمیقتر هستیم و قرار است به این افسانهها به شدت پرداخته شود و سطح آن به مرحلهی جدیدی برسد. اینها برای من بسیار هیجانانگیز هستند."

بنیاف و ویس در طی بیانیه‌ای مشترک اعلام کردند: "در تابستان سال 1977، ما به کهکشانهای بسیار دور سفر کردیم . از آن زمان در رویاهایمان بودیم. ما به خود به خاطر داشتن این مسئولیت سنگین بسیار افتخار میکنیم. ما بسیار هیجان زدهایم در کار اصلی خود را بر روی سری جنگ ستارگان شروع کنیم. این کار بعد از فصل نهایی Game of Thrones انجام خواهد شد. فصل هشتم و نهایی این سریال در سال 2019 پخش خواهد شد."

فیلم بعدی از جهان Star Wars فیلم Solo: A Star Wars Story خواهد بود که در تاریخ 23 می 2018 (2 خرداد 1397) اکران می‌شود. همچنین آخرین قسمت از سری نه قسمتی حماسه‌های اسکای واکر که هنوز عنوانی ندارد، به کارگردانی جی جی آبرامز در حال ساخت است و در تاریخ 20 دسامبر 2019 (29 آذر 1398) اکران خواهد شد. 

منبع متن: pardisgame