شرکت باندای نامکو در گذشته در مورد سرمایه‌گذاری برای ساخت بازی‌های نینتندو سوییچ صحبت کرده بود. هم‌اکنون بنظر می‌رسد آن‌ها در حال کار برروی توسعه عنوانی انحصاری برای کنسول مذکور هستند. بنظر می‌رسد که باندای نامکو (Bandai Namco) ناشر ژاپنی در حال کار برروی عنوانی تیراندازی اول شخص-ماجراجویی است که بصورت انحصاری برای کنسول نینتندو سوییچ […]

بنظر می‌رسد باندای‌نامکو در حال ساخت عنوانی انحصاری برای کنسول سوییچ باشد

شرکت باندای نامکو در گذشته در مورد سرمایه‌گذاری برای ساخت بازی‌های نینتندو سوییچ صحبت کرده بود. هم‌اکنون بنظر می‌رسد آن‌ها در حال کار برروی توسعه عنوانی انحصاری برای کنسول مذکور هستند.

بنظر می‌رسد که باندای نامکو (Bandai Namco) ناشر ژاپنی در حال کار برروی عنوانی تیراندازی اول شخص-ماجراجویی است که بصورت انحصاری برای کنسول نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد. بتازگی یکی از سازندگان شعبه سنگاپور باندای نامکو نیز طی پستی اعلام کرده که آن‌ها در حال کار برروی “IP معرفی نشده‌ای (در سبک تیراندازی اول شخص-ماجراجویی) هستند که بصورت انحصاری برای کنسول سوییچ عرضه می‌شود.”

بسیار جالب خواهد بود باندای نامکو که تجربه زیادی در ساخت بازی‌های تیراندازی اول شخص ندارد، چگونه عنوانی خواهد ساخت بخصوص اینکه قرار است بصورت انحصاری برای نینتندو سوییچ عرضه شود. لازم بذکر است که باندای نامکو در سال گذشته عنوان تیراندازی Get Even را منتشر کرد، اما با این حال آن‌ها بیشتر با فرانچایزهای غیر تیراندازی خود بمانند: Dark Souls ،Dragon Ball و Tekken شناخته می‌شوند.

همچنین در طول جلسه مالی شرکت که در نوامبر سال گذشته برگزار شد، مدیرعامل باندای نامکو در مورد برنامه‌های آتی خود برای سرمایه‌گذاری برروی ساخت عناوین کنسول سوییچ صحبت نمود. در صفحه مشاغل شعبه سنگاپور باندای نامکو نیز ۵ موقعیت شغلی آزاد وجود دارد، اما هیچکدام از آن‌ها توضیح نمی‌دهد که انتخاب شوندگان قرار است برروی چه‌جور پروژه‌ای کار کنند. تنها گفته شده کسانی انتخاب خواهند شد که سابقه کار برروی عناوین AAA را داشته باشند.

نظر شما در این مورد چیست؟

منبع متن: gamefa