بعد از ماه‌ها انتظار، بالاخره نسخه‌ی بازسازی شده‌ی عنوان Shadow of the Colossus برای کنسول PlayStation 4 منتشر شد و شرکت Sony Interactive Entertainment برای جشن گرفتن این رویداد، تریلر روز عرضه یا به اصطلاح لانچ تریلر این بازی را امروز منتشر کرد. این تریلر به نمایش قسمت‌های از گیم پلی بازی و مناظر خیره کننده‌ی آن می‌پردازد.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از DualShockers، این بازی ابتدا در تاریخ 18 اکتبر 2005 (26 مهر 1384) برای کنسول PlayStation 2 منتشر شد. Shadow of the Colossus روایتگر داستان یک پسر جوان به نام Wander را روایت می‌کند که به یک سرزمین ممنوعه سفر می‌کند تا جان معشوقه‌ی خود را نجات بدهد، او همچنین در این راه باید با 16 هیولای عظیم الچثه که Colossi نام دارند، مبارزه کند و آن‌ها را از بین ببرد.

استدیو Bluepoint Games که وظیفه‌ی بازسازی این بازی را به عهده داشته، اعلام کرده است که این بازی تقریبا از ابتدا و به صورت ویژه برای کنسول PlayStation 4 ساخته شده است و به غیر از گرافیک و جلوه‌های بصری بهبود یافته، شامل ویژگی‌هایی همچون Photo Mode می‌شود که در نسخه‌ی اصلی این قابلیت وجود نداشت.

شما در زیر می‌توانید تریلر روز عرضه‌ی این عنوان را مشاهده کنید:

 

دانلود SD - دانلود HD

تماشا به صورت Full Screen

Shadow of the Colossus هم اکنون به صورت انحصاری برای کنسول PlayStation 4 در دسترس است.

منبع متن: pardisgame