شایعات جدید حاکی از این هستند که بازی Mario Party 11 به صورت انحصاری برای جدیدترین کنسول شرکت نینتندو، یعنی نینتندو سوییچ در دست ساخت و توسعه قرار دارد. بر اساس گفته‌های جدید مارکوس سلارز (Marcus Sellars) که منبعی آگاه در صنعت بازی‌های ویدئویی است، جدیدترین قسمت از سری بازی‌های محبوب Mario Party در سال […]

شایعه: بازی Mario Party 11 در سال ۲۰۱۹ میلادی برای نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد

شایعات جدید حاکی از این هستند که بازی Mario Party 11 به صورت انحصاری برای جدیدترین کنسول شرکت نینتندو، یعنی نینتندو سوییچ در دست ساخت و توسعه قرار دارد.

بر اساس گفته‌های جدید مارکوس سلارز (Marcus Sellars) که منبعی آگاه در صنعت بازی‌های ویدئویی است، جدیدترین قسمت از سری بازی‌های محبوب Mario Party در سال ۲۰۱۹ میلادی به کنسول نینتندو سوییچ راه خواهد یافت. این منبع آگاه این اواخر اطلاعات بسیاری از برنامه‌های نینتندو سوییچ را منتشر ساخته است که از جمله آن‌ها می‌توان به عرضه بازی Call of Duty Black Ops 4 و همچنین دو عنوان FIFA 19 و Madden 19 بر روی این کنسول اشاره داشت.

به نظر می‌رسد که بازی Mario Party 11 توسط استودیوی ND Cube در دست ساخت و توسعه قرار دارد و مقرر است که سال آینده میلادی بر روی کنسول نینتندو سوییچ عرضه گردد. تا بدین لحظه شرکت نینتندو در خصوص جدیدترین نسخه این سری صحبت نکرده است. شایان ذکر است که آخرین نسخه از این مجموعه بازی پائیز سال گذشته میلادی تحت عنوان Mario Party The Top 100 برای کنسول نینتندو ۳DS عرضه و منتشر شد و با استقبال بالای بازیکنان و منتقدان هم همراه شد. سلارز با انتشار توییتی در این خصوص اظهار داشت:

استودیوی ND Cube در حال توسعه بازی Mario Party 11 برای کنسول نینتندو سوییچ است که برای انتشار در سال ۲۰۱۹ میلادی برنامه‌ریزی شده است.

گرچه ساخت یک نسخه از سری Mario Party برای کنسول نینتندو سوییچ امری دور از ذهن نیست، اما تا این لحظه هیچ چیزی در این باره به صورت رسمی تائید نشده است و بنابراین باید این خبر را تنها یک حدس و گمان در نظر گرفت. اگر این خبر تائید گردد، بازی Mario Party 11 احتمالاً در سال ۲۰۱۹ میلادی وارد بازار خواهد شد.

باید منتظر ماند و دید که آیا شرکت نینتندو در روزهای آینده از بازی Mario Party 11 رونمایی خواهد کرد یا خیر. این احتمال وجود دارد که در رویداد نینتندو دایرکت آینده این شرکت ژاپنی و یا نمایشگاه سالانه E3 که در لس آنجلس برگزار خواهد شد، شاهد رونمایی از این بازی باشیم.

منبع متن: gamefa