به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از PC Gamer، کشور آلمان به دنبال اعمال تحمیل بر روی لوت باکس‌ها در بازی‌های ویدیویی می‌باشد، با توجه به گزارش وبسایت Welt و تحقیقات دانشگاه هامبورگ، عناصر قمار در بازی‌های ویدیویی به شدت در حال افزایش است. اگرچه از نظر کسب و کار و جریان وجه نقد ممکن است ویژگی‌های منحصر به فردی داشته باشد اما با توجه به اعلانات رئیس کمیسیون حمایت از جوانان آلمان، لوت‌باکس‌ها و قمار در بازی‌های ویدیویی قانون عدم تبلیغ و اجرای قمار در بین کودکان و نوجوانان را نقض می‌کند.

به نظر می‌رسد که مدیران رسانه‌‌های آلمان به سایر منتقدان لوت‌باکس‌ها از کشو‌های استرالیا، بلژیک و آمریکا پیوستند و طبق عقیده این افراد در عناوینی که برای لوت‌باکس‌ها پول واقعی رد و بدل می‌شود باید از طرف ESRB درجه سنی اعمال شود.

چندی پیش این بیانیه ها به گوش آژانس‌های مختلف درجه بندی سنی مانند ESRB در آمریکا شمالی و PEGI در اروپا رسیده بود اما هنوز هیئت رده بندی سنی آلمان که USK نام دارد واکنشی نشان نداده است. مدیر عملیاتی PEGI آقای "درک بوسمنز" در اکتبر سال گذشته حول بحث لوت‌باکس‌ها گفته بود:

"ما نمی‌توانیم آن‌ها (لوت‌باکس‌ها)‌را قمار به حساب بیاوریم."

طبق اعلانات، کمیسیون حمایت‌ از جوانان در حال بررسی موضوع لوت‌باکس‌ها می‌باشد و در ماه آینده گزارش نهایی خود را منتشر خواهد کرد.

نظر شما در این مورد چیست؟

منبع متن: pardisgame