GameInformer کاور مجله ماه مارس خود را به Metro: Exodus اختصاص داده و به همین ترتیب تصاویر جدیدی از این بازی منتشر شده است. این تصاویر نشان‌دهنده محیط و برخی از شخصیت‌ها هستند.

به گزارش پردیس گیم، علاوه بر این، جزئیات دیگری هم از گیم‌پلی و ویژگی‌های بصری بازی به اشتراک گذاشته شد که کاربران Reddit و توئیتر آن‌ها را منتشر کردند. همان‌طور که کاربر "Doit4TehLulz" گفته، Metro Exodus شامل دشمنان بسیار بیشتری می‌شود و حضور آن‌ها به فصل/منطقه‌ای که در آن حضور داشته باشید بستگی دارد. بازیکنان سلاح‌های زیادی برای کشتن این دشمنان در اختیار خواهند داشت که هر سلاح اصلی دارای 5 گزینه برای قدرت خود است. سلاح‌ها را می‌توان درون جای چرمی مخصوص خودشان بگذارید تا به NPCها بفهمانید نمی‌خواهید به آن‌ها آسیب بزنید.

    

    

   

در حالی که بزرگ‌ترین منطقه در Metro: Last Light تقریبا 111x200 متر بود، اندازه بزرگ‌ترین منطقه Exodus به‌صورت 2000x2000 متر است؛ یعنی تقریبا 10 تا 18 برابر بزرگ‌تر از مناطق عظیم Last Light.

بازیکنان می‌توانند با تکمیل مراحل فرعی گوناگون، تجهیزات و پاداش‌هایی معنوی دریافت کنند. گفته می‌شود مخفی‌کاری به‌طور کامل در Exodus اصلاح شده تا واقعی‌تر و چالش‌ برانگیزتر باشد.

اینسایدر شناخته شده این صنعت یعنی "Shinobi602" هم جزئیات جالبی از ویژگی‌های بصری بازی در توئیتر به اشتراک گذاشته و به‌نظر می‌رسد 4A Games رزولوشن 4k و HDR را برای Xbox One X مورد هدف قرار داده است. علاوه بر این، رندرینگ بازی براساس فیزیک خواهد بود و برای بخش‌های سینمایی از اسکن کامل صورت بهره برده می‌شود. همچنین در بازی سیستم‌های جوی، شبیه‌سازی هوش مصنوعی، یک سیستم نورپردازی بازسازی شده و موارد دیگری وجود دارند. 

Metro Exodus در سال 2018 برای پلتفرم‌های PS4 ،Xbox One و PC منتشر می‌شود.

منبع متن: pardisgame