Injustice 2

چند روز پیش بود که تصاویری از مبارزه لاک‌پشت‌های نینجا در بازی Injustice 2 منتشر شده بود. خب ساعاتی پیش استودیو NetherRealm Studios و Warner Bros. Interactive با انتشار تریلری به صورت رسمی از گیم‌پلی لاک‌پشت‌های نینجا در عنوان Injustice 2 رونمایی کردند.

به گزارش پردیس‌گیم  و به نقل از Gematsu لاک‌پشت‌های نینجا که در قالب یک شخصیت منتشر خواهند شد، حداکثر تا پایان ماه فوریه در قالب Fighter Pack 3 در اختیار بازیکنان قرار خواهند گرفت. با در دست گرفتن یکی از 4 وسیله مبارزه – شمشیر، نانچیکو، چوب (bo staff) یا چاقو‌ (sais) بازیکنان می‌توانند loadout شخصیت خود را تغییر دهند تا در نقش هر یک از این 4 برادر بازی کنند. هر شخصیت، سری حرکت‌های مخصوص به خود را خواهد داشت. در مود‌های آنلاین و تورنمنت‌ها که loadoutهای مخصوص غیرفعال هستند، بازیکنان می‌توانند از صفحه انتخاب شخصیت هر کدام از لاک‌پشت‌ها را که خواستند انتخاب کنند.

افرادی که نسخه Ultimate Edition بازی و یا Fighter Pack 3 را خریداری کرده‌اند، در تاریخ 13 فوریه (24 بهمن) به لاک‌پشت‌های نینجا دسترسی خواهند داشت. از 20 فوریه نیز این شخصیت‌ها به قیمت 9.99 دلار در دسترس خواهند بود.

عنوان Injustice 2 هم‌اکنون برروی کنسول‌های PS4 و Xbox One و پلتفرم PC در دسترس است. در ادامه می‌توانید تریلر تازه منتشرشده از گیم‌پلی لاک‌پشت‌های نینجا در Injustice 2 را مشاهده نمایید.

دانلود با کیفیت HD | دانلود با کیفیت SD

تماشا به صورت FullScreen

در پایان لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع متن: pardisgame