به تازگی مجله گیم اینفورمر تصاویر جدیدی از بازی Metro: Exodus که قسمت جدید سری بازی‌های محبوب و مشهور Metro است و بر اساس رمان‌های دمیتری گلاکوفسکی (Dmitrij Gluchovskij) توسعه یافته است، منتشر کرده است. در این تصاویر، می‌توانید برخی سناریوها و شخصیت‌های جدیدی که در جدیدترین ماجراجویی بازیکنان همراه آنان خواهد بود را مشاهده […]

تصاویر جدید Metro: Exodus، محیط و شخصیت‌های این بازی را نشان می‌دهد

به تازگی مجله گیم اینفورمر تصاویر جدیدی از بازی Metro: Exodus که قسمت جدید سری بازی‌های محبوب و مشهور Metro است و بر اساس رمان‌های دمیتری گلاکوفسکی (Dmitrij Gluchovskij) توسعه یافته است، منتشر کرده است. در این تصاویر، می‌توانید برخی سناریوها و شخصیت‌های جدیدی که در جدیدترین ماجراجویی بازیکنان همراه آنان خواهد بود را مشاهده کنید.

بازی Metro: Exodus عنوانی حماسی و داستان‌محور در سبک اکشن اول شخص و تیراندازی است که توسط استودیوی ۴A Games توسعه می‌یابد و قرار است که جهانی را در اختیار بازیکنان قرار دهد که از نظر اندازه بسیار وسیع‌تر از دیگر بازی‌های پیشین این مجموعه باشد و مبارزه‌هایی کشنده، اکتشافاتی خشونت‌آمیز و تجربه وحشت و بقا را برای بازیکنان به ارمغان آورد.

بازیکنان در این بازی باید از موسکوی ویران شده بگریزند که سفری بزرگ در سراسر روسیه پساآخرالزمانی در انتظار آن‌هاست و می‌توانند بزرگترین ماجراجویی ایجاد شده را در سری Metro تجربه کنند.

در بازی Metro: Exodus امکان کاوش در روسیه به صورت کاملاً غیرخطی مهیا شده است و شاهد داستانی هیجان‌انگیز خواهیم بود که از رمان‌های دمیتری گلاکوفسکی الهام گرفته شده است و در طول بازه‌ای یک ساله روایت خواهد شد.

در حالی که نقشه بازی Metro: Last Light ابعادی برابر با ۱۱۱ متر در ۲۰۰ متر دارد، بازی Metro: Exodus از نقشه‌ای دو کلیومتر مربعی بهره می‌برد. علاوه بر این، مکانیک مخفی‌کاری این بازی کاملاً از نو طراحی شده است تا واقعی‌تر و چالش‌برانگیزتر از پیش باشد.

در طول بازی شاهد مکان‌هایی امن خواهید بود که به منظور خوابیدن و بازیابی سلامت شخصیت اصلی تدارک دیده شده‌اند هرچند این امکان هم مهیاست که تا فرا رسیدن تاریکی صبر کنید و پس از آن ماموریت خود را به پایان برسانید. هم‌اینک موتور گرافیکی این بازی از آب و هوای پویا و چرخه روز و شب پشتیبانی به عمل می‌آورد. همچنین در بازی Metro: Exodus شاهد دشمنانی متنوع‌تر و بزرگتر از قبل خواهیم بود و هر یک از مناطق این بازی شرایط جوی خاص خود را دارند.

بازی Metro: Exodus برای عرضه در سال جاری میلادی برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی در دست ساخت و توسعه قرار دارد و متاسفانه هنوز تاریخ انتشار دقیق آن مشخص نشده است. از زیر می‌توانید جدیدترین تصاویر منتشر شده از این بازی را مشاهده کنید:

منبع متن: gamefa