Resident Evil 7: Biohazard یک بازی شگفت انگیز بود. عنوانی که در حال بازی کردن آن، دقیقا به حال و هوای زمان بازی کردن نسخه دوم و سوم این سری رفتم و بدون وقفه پشت سر هم ۳ بار آن را به پایان رساندم تا تمام رازها و تک تک آیتم ها و تمام نوارهای […]

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Resident Evil 7: Biohazard – بخش چهارم

Resident Evil 7: Biohazard یک بازی شگفت انگیز بود. عنوانی که در حال بازی کردن آن، دقیقا به حال و هوای زمان بازی کردن نسخه دوم و سوم این سری رفتم و بدون وقفه پشت سر هم ۳ بار آن را به پایان رساندم تا تمام رازها و تک تک آیتم ها و تمام نوارهای ویدئو و همه ارتقاها و سلاح ها و .. را کاملا به صورت ۱۰۰ درصد جمع کنم و باید بگویم این یکی از بی نظیرترین و جذاب ترین تجربه های من در سال ۲۰۱۷ بود و کاملا اعتقاد دارم که بازی Resident Evil 7: Biohazard می توانست کاندید بازی سال هم باشد. در واقع کپکام دوباره این سری را احیا کرد و همان حسی را به ما برگرداند که از کمبود مهمات می ترسیم، از بازی و راه رفتن در محیط و راهروهای آن می ترسیم، بار ها و بارها باید بازگردیم تا فلان کلید فلان اتاق را که درب آن قفل بود پیدا کنیم و از آنجا آیتمی را برداریم که بعدا در جایی از بازی به دردمان خواهد خورد. باید معما و پازل حل کنیم و محیط مخوف بازی را بگردیم. وقتی به اتاق سیو می رسیم همان نفس راحتی را می کشیم که زمان بازی کردن عناوین نخست سری می کشیدیم و با شنیدن موسیقی آرامش بخش اتاق سیو روحمان شاد می شود! Resident Evil 7: Biohazard بازی تقریبا پیچیده ای هم هست. نه به مانند دارک سولز و .. ولی بازی در سبک خود یک عنوان پیچیده و پر از رمز و راز و آیتم مخفی و .. است که ممکن است خیلی از آن ها را در زمان بازی کردن رد کنید و متوجهشان نشوید. کاربران خارجی که در این مورد راحتند و صدها راهنمای بی نظیر به زبان مادری در اختیارشان است ولی بازیبازان کشورمان مخصوصا کسانی که زبان انگلیسی مناسبی ندارند اگر بخواهند این بازی را به صورت ۱۰۰ درصد و کاملا به اتمام برسانند به مشکل خواهند خورد.

در این راهنما هیچ آیتمی، هیچ رازی، هیچ نوار ویدئویی، هیچ صندوق قفلی، هیچ سکه خرید ارتقایی و هیچ سلاحی پنهان نمی ماند و حتی خیلی از تروفی ها را نیز خواهید گرفت.

به همین دلیل هم احساس کردم که با توجه به تسلط بالایی که به این بازی بی نظیر پیدا کرده ام، راهنمای آن را برای شما عزیزان بنویسم تا شما نیز در صورت تمایل، بازی را مو به مو کامل کنید و حس لذتبخش قدرت و پز دادن با کلی گلوله جلوی باس ها را حس کنید و ذره ای از بازی برایتان گنگ نماند. علاوه بر کسانی که می خواهند بار اول این بازی را تجربه کنند، افرادی هم که این بازی را شاید یکی دو بار به صورت سریع تجربه کرده اند، گاها نیاز دارند تا به راهنما مراجعه کنند تا تمام رازهای بازی را بفهمند و احساس یک گیمر هاردکور حرفه ای بودن در یک عنوان وحشت بقای خوفناک را حس کنید. به همین دلیل هم چه برای بازیبازان حرفه ای تر و چه برای مبتدی ها که می خواهند اولین بار به استقبال Resident Evil 7: Biohazard بروند و یا برخی کسانی که می ترسند بازی را شروع کنند و می خواهند قدم به قدم از خطرات جلوتر آگاه شوند، وجود یک راهنمای فارسی که به راحتی آن ها را در بازی پیش ببرد و تمامی رازهای بازی را برای آن ها باز کند می تواند خیلی مفید باشد. بعد از استقبال بسیار خوب از راهنمای جامع بازی Bloodborne و دارک سولز ۳ تصمیم گرفتم تا با توحه به شناخت و تسلط کاملی که بر عنوان Resident Evil 7: Biohazard پیدا کرده ام و ترجمه مطالب و راهنماهای خارجی، یک راهنمای قدم به قدم فارسی در مورد تمامی مراحل این عنوان و نحوه پیشروی در آن ها و مبازه با باس ها و …. به صورت جامع و به زبان فارسی برای شما عزیزان تهیه کنم.

یک بازی دردناک که واقعا شگفت زده تان می کند. مخصوصا در این بخشی که تصویرش را می بینید و واقعا خوفناک و غم انگیز است و قلبتان را به درد می آورد.

 لازم به ذکر است که این مطالب از آن جهت اختصاصی گبمفا هستند که مانند آن ها به زبان فارسی و به صورت یک راهنمای کامل نوشتاری وجود ندارد وگرنه قطعا بخش های زیادی از این مطالب با توجه به اطلاعات و نوشته های انگلیسی و راهنماهای این بازی نوشته و ترجمه شده اند، اما در ایران این راهنمای فارسی نوشتاری و قدم به قدم Resident Evil 7: Biohazard برای اولین بار تاکنون توسط گیمفا انجام شده است. قصد داریم تا این راهنما را با فاصله زمانی کم و به صورت هفته ای دو قسمت برای شما قرار دهیم و انشالله به پایان برسانیم که البته راهنمای این بازی قطعا به اندازه سولز و بلادبورن نخواهد بود. در این راهنما هیچ آیتمی، هیچ رازی، هیچ نوار ویدئویی، هیچ صندوق قفلی، هیچ سکه خرید ارتقایی و هیچ سلاحی پنهان نمی ماند و حتی خیلی از تروفی ها را نیز خواهید گرفت. در ابن راهنما از شروع بازی به صورت مرحله به مرحله تمامی بخش های بازی کاملا قدم به قدم شرح داده خواهند شد تا در نهایت کاملترین راهنمای نوشتاری جامع فارسی برای Resident Evil 7: Biohazard اختصاصا توسط گیمفا به شما تقدیم گردد. امیدوارم که این راهنمای قدم به قدم و جامع Resident Evil 7: Biohazard که برای اولین بار توسط گیمفا به زبان فارسی تهیه می شود نیز به مانند راهنمای جامع Bloodborne و دارک سولز ۳ مورد رضایت و توجه شما عزیزان قرار بگیرد و این مقالات راهنما بتوانند گاهی به کمک شما بیایند. پیشنهاد می کنم با نخستین قسمت سری مقالات راهنمای قدم به قدم و جامع Resident Evil 7: Biohazard با بنده و وبسایت تحلیلی خبری گیمفا همراه شوید.

کپکام دوباره این سری را احیا کرد و همان حسی را به ما برگرداند که از کمبود مهمات می ترسیم، از بازی و راه رفتن در محیط و راهروهای آن می ترسیم، بار ها و بارها باید بازگردیم تا فلان کلید فلان اتاق را که درب آن قفل بود پیدا کنیم و از آنجا ایتمی را برداریم که بعدا در جایی از بازی به دردمان خواهد خورد. باید معما و پازل حل کنیم و محیط مخوف بازی را بگردیم.

این راهنما بر اساس درجه سختی نرمال بازی نگارش شده است که بالاترین درجه سختی موجود برای اولین بار بازی کردن است.

باس فایت Jack

خب حالا با جک که خیلی هم عصبانی است در گاراژ گیر افتاده ایم!! به سلامتی انشالله! در چند ثانیه ابتدایی باس فایت جک همچنان مشغول ضربه زدن به جنازه افسر پلیس است و مدتی زمان در این چند ثانیه در اختیار دارید تا سریعا آیتم های گاراژ را جمع کنید. ابتدا سریعا بروید پشت سر جک و سلاح G17 HANDGUN را از روی زمین بردارید. حالا دوباره برگردید و به سمت گوشه سمت چپ یا شمالی گاراژ بروید و از روی یک میز کار، یکی از مهم ترین آیتم های این مبارزه یعنی سوییچ ماشین را بردارید. حالا دیگر جک قطعا به دنبالتان است. بدوید و به سمت دیوار سمت راست ماشین بروید و از کابینت آبی آیتم CHEM FLUID را بردارید. سپس در نزدیکی این کابینت یک جعبه را بشکنید و آیتم رندوم را بردارید. حالا همان دیوار کابینت آبی را به سمت جنوب و درب گاراژ طی کنید و یک کمد قهوای می بینید که آن را باز کرده و آیتم FIRST AID MED را بردارید. حواستان باشد که انجام دادن این هایی که گفتم به همین راحتی گفتنش نیست و جک دنبالتان است و استرس وحشتناکی به شما وارد می شود و اگر هم به شما برسد ضربات مرگباری را می زند.

یعنی دیوانه خانه که می گویند دقیقا اینجاست…

حالا وقت آن است که برویم و طوری که جک خیلی نزدیک نباشد سوار ماشین شویم. به سمت درب شاگرد بروید و کاری کنید که جک شروع کند به زدن آنجا و وقت داشته باشید تا بدوید دور ماشین و به سمت درب راننده بروید و سوار شده و سوییچ را استفاده کنید تا ماشین روشن شود. حالا کنترل ماشین را در یک پارکینگ فسقلی بر عهده دارید! با L2 عقب بروید و با R2 به جلو حرکت کنید. با حرکات ماشین مدام به سمت جک بروید و از عقب و جلو وی را زیر بگیرید! سپس بعد از چند بار وی زمین می افتد. حالا صبر کنید یا کمی حرکت کنید تا بالاخره طی صحنه ای جک سقف ماشین را از جا می کند! وقت رانندگی با بابایی است! چند بار حرکت کنید تا نهایتا ببینید که در سمت جنوبی گاراژ و نزدیک درب ورودی چند ستون زمین می ریزند و آنجا خراب می شود. جک از این فرصت استفاده می کند و با ماشین با سرعت به سمت این قسمت خراب و میله ای که بیرون آمده است می رود. بعد از این صحنه سریع از ماشین پیاده شوید و به سمت شمالی گاراژ بروید و ماشین آتش می گیرد و جک هم همین طور. او با همان آتش هم به سمت شما می آید! عقب بروید و چند تیر به سر او شلیک کنید تا نهایتا چند انفجار دیگر در صحنه زخ دهد و نهایتا کار جک را می سازند و مبارزه تمام می شود.

پیچ پشت این قاب را بچرخانید تا باز شود و OX STATUETTE را به دست آورید

خب دیگر… حالا که جک تعطیل شده است و آیتم های اینجا را نیز جمع کرده ایم، از یک نردبان که در طول مبارزه و خرابی گاراژ در نزدیک میز کار، پایین آمده است بالا بروید. اینجا یک بار دیگر جک لعنتی خدمتتان می رسد و حسابی بهتان استرس می دهد! (بابا لعنتی بمیر دیگه! هر کی بود تا حالا صد بار مرده بود.. اما بیکر ها “هر کسی” نیستند!). بالای نردبان در سمت چپ مهمات SHOTGUN SHELL را بردارید. حالا به سمت راست بروید و اینجا از روی قفسه یک عکس را برداشته و پشت آن را چک کنید. آیتم دیگر را نیز در اینجا بردارید و بخش جلوی آن را چک کنید و پیچ را بپیچانید تا باز شود و OX STATUETTE را به دست آورید. خب دیگر کاری نیست. قفسه را هل دهید و پایین بپرید. حالا دقیقا در جلوی درب ورودی گاراژ هستید که قبلا با چاقو نوار چسب روی آن را پاره کردیم تا وارد شویم. دیگر نیازی به باز کردن دوباره درب گاراژ نیست. در اولین قدم برگردید به اتاق ذخیره و بازی را ذخیره نمایید. از اینجا به بعد یک آیتم جدید قابل تعامل در بازی هم اضافه می شود که مجسمه هایی کوچک با سر لرزان هستند و Mr. Everywhere  نام دارند و شما باید در طول بازی به آنها ضربه بزنید و بشکنید تا با انجام این کار و شکستن تمام آنها یک تروفی کسب نمایید. اولین از این آیتم ها که MR. EVERYWHERE 1/20 است، زیر همین میز سیو قرار دارد که بنشینید و آن را بشکنید.

  • نکته: با شکستن اولین Mr. Everywhere شما تروفی برونز “He’s Here, There, Everywhere!” را دریافت می کنید.

از اینجا به بعد یک آیتم جدید قابل تعامل در بازی هم اضافه می شود که مجسمه هایی کوچک با سر لرزان هستند و Mr. Everywhere  نام دارند و شما باید در طول بازی به آنها ضربه بزنید و بشکنید تا با انجام این کار و شکستن تمام آنها یک تروفی کسب نمایید. اولین از این آیتم ها که MR. EVERYWHERE 1/20 است، زیر همین میز سیو قرار دارد که بنشینید و آن را بشکنید.

شما می توانید در اینجا برای بازشدن جای بیشتر در اینونتوری برخی آیتم های خود مثل سکه و تیر شات گان و CHEM FLUID را در جعبه ذخیره بگذارید. حالا درب را باز کنید و مستقیم تا ته راهرو بروید و به راست بپیچید و دوباره تا ته بروید و در کنار یک صندلی، مجسمه MR. EVERYWHERE 2/20 را بشکنید. حالا کمی عقب برگردید و روی درب بزرگ سالن اصلی که یک بخش کم داشت، آیتم Ox Statuette را قرار دهید تا درب بزرگ باز شود.

  • ماموریت زیرشاخه: در سالن اصلی گشت و گذار و اکتشاف کنید.

بلافاصله بعد از ورد به سالن سمت چپتان MR. EVERYWHERE 3/20 را با چاقو بشکنید و آیتم HERB را بردارید. یک عکس هم اینجاست که باید برای حرفه ای های رزیدنت اویل آشنا باشد. همین دیوار که کنارش هستید را ادامه دهید و از درون یک کمد، GUNPOWDER را بردارید.

  • فرمول جدید:  Gunpowder + Chem Fluid = Handgun Ammo

سپس بالاترین کشو را نیز باز کنید و آیتم مهم ANTIQUE COIN 3/18 را بردارید.

روی درب بزرگ سالن اصلی که یک بخش کم داشت، آیتم Ox Statuette را قرار دهید تا درب بزرگ باز شود.

حالا به سمت درب شمالی سالن که تلفن آنجاست حرکت کنید و می بینید که زنگ می خورد. گوشی را بردارید. می دانید دیگر! زوئی است! اینجا می فهمید که او دختر جک است و شما را تشویق می کند که نلاش کنید و راهی برای فرار از اینجا پیدا کنید. درب اینجا که به حیاط می رود قفل است و تمام تلاش این مرحله برای باز کردن این درب است. نقش سگ ۳ سر هیدیس که سربروس نام دارد روی درب است و جای ۳ سر آن خالی است و باید هر ۳ را پیدا کنید تا درب باز شود. می بینید؟ این یک رزیدنت اویل کلاسیک و کامل است…

  • ماموریت اصلی: ۳ سر سربروس را برای باز کردن درب حیاط پیدا کنید

به سمت راست درب حیاط بروید و یک درب دیگر اینجاست که قفل هم هست و نقش عقرب روی آن وجود دارد. (به این درب از این به بعد درب عقربی می گوییم). کنار آن درب یک آیتم مربوط به ساعت پیدا می کنید که پاندول ساعت یا CLOCK PENDULUM است. یک روزنامه نیز اینجاست که بخوانید و خبر از افراد گمشده می دهد. حالا وارد اتاقی شوید که نور در آنجا می بینید.

درب اینجا که به حیاط می رود قفل است و تمام تلاش این مرحله برای باز کردن این درب است. نقش سگ ۳ سر هیدیس که سربروس نام دارد روی درب است و جای ۳ سر آن خالی است و باید هر ۳ را پیدا کنید تا درب باز شود.  می بینید؟ این یک رزیدنت اویل کلاسیک و کامل است…

نقاشی که نور دارد روی آن می تابد “Sky Hunter” نام دارد و یک پرنده در آن کم است. در اینجا و در بخش وسط اتاق می توانید آیتم های مختلفتان را امتحان کنید تا سایه روی دیوار بیاندازند. در اینجا پاندول ساعت را امتحان کنید تا سایه بیاندازد. البته این کار جواب نمی دهد ولی یک تروفی به خاطر آن می گیرید.

  • نکته: برای استفاده از پاندول ساعت روی دستگاه سایه ساز وسط اتاقی که نقاشی پرنده دارد، تروفی برنز “Nice Try” را به جهت “استفاده از آیتمی بی ربط برای ایجاد سایه!!” می گیرید.

بعدا باید باید با آیتم صحیح به اینجا باز گردیم. بیرون اتاق زیر پله ها یک بخش انبار مانند کوچک هست که در آن CHEM FLUID را بردارید. حالا به نزدیکترین دربی که در آن یک مجسمه می بینید که شاتگان در دست دارد بروید. ایول!! قرار است شات گان دار شویم؟ نه به همین راحتی…

می دانم که قطعا مثل هر بازیباز دیگری می روید و راحت شاتگان را از دست مجسمه در می آورید و تا می خواهید خوشحال شوید، می بینید که با برداشتن شاتگان انگار وزن مجسمه کم می شود و بالا می آید و درب پشت سرتان بسته می شود! پس باید اینجا کلک ایندیانا جونزی بزنیم و یک آیتم درست را به جای شاتگان در دستان مجسمه قرار دهیم. آیتمی که فعلا نداریم.

  • ماموریت: شات گان را به دست آورید.

می دانم که قطعا مثل هر بازیباز دیگری می روید و راحت شاتگان را از دست مجسمه در می آورید و تا می خواهید خوشحال شوید، می بینید که با برداشتن شاتگان انگار وزن مجسمه کم می شود و بالا می آید و درب پشت سرتان بسته می شود! پس باید اینجا کلک ایندیانا جونزی بزنیم و یک آیتم درست را به جای شاتگان در دستان مجسمه قرار دهیم. آیتمی که فعلا نداریم. پس باید اکنون بی خیال شات گان شوید. خب حالا قبل از رفتن به طبقه بالای سالن اصلی، بگذارید تا به اتاق ذخیره برویم و کمی خودمان را خالی کنیم (البته آیتم هایمان را!!). می توانید فقط آیتم های first aid med و گلوله ها را همراه ببرید (البته با پاندول ساعت) تا ۵ جای خالی داشته باشیم. یادتان نرود بازی را ذخیره کنید. حالا می دانید باید کجا برویم؟ به اولین اتاقی که در بازی بعد از صحنه میز شام رفتیم و ساعت پدربزرگ در آنجا بود و اول راهنما گفتیم این ساعت و این اتاق را یادتان باشد. خب حالا پاندول ساعت داریم، پس CLOCK PENDULUM را در ساعت قرار دهید و با این کار می توانید آیتم WHITE DOG’S HEAD را یکی از ۳ سر درب حیاط است را بردارید. برگردید و این سر را روی درب حیاط قرار دهید تا حالا ۶ جای خالی در کوله پشتی داشته باشید.

به اولین اتاقی بروید که در بازی بعد از صحنه میز شام رفتیم و ساعت پدربزرگ در آنجا بود و اول راهنما گفتیم این ساعت و این اتاق را یادتان باشد. خب حالا پاندول ساعت داریم، پس CLOCK PENDULUM را در ساعت قرار دهید و با این کار می توانید آیتم WHITE DOG’S HEAD را یکی از ۳ سر درب حیاط است را بردارید.

حالا از یکی از پله های دو سمت سالن اصلی بالا بروید و در طبقه بالا یک کشو می بینید که آن را باز کنید و عکس یک دختر دیگر که کوچکتر است به نام “Eveline” را می بینید. پس اینجا بیشتر از یک دختر داشته اند. در نزدیک اینجا مادربزرگ را می بینید که روی صندلی چرخ دارش نشسته و هیچ کاری نمی توانید با او انجام دهید. در سمت دیگر این طبقه به درب قفل دقت کنید که علامت مار روی آن است و به آن “Snake Door” می گوییم (مانند Scorpion Door) و بعدا باید سراغش بیاییم. حالا دیگر هیچ راهی نیست به غیر از وارد شدن به دربی که نزدیک مادربزرگ است. بعد از ورود به راهرو اگر به سمت راست بروید و مقداری صبر کنید، از پشت نرده های بالکن و درون حیاط، شخصیت مادر خانواده و همسر جک را می بینید که در حال راه رفتن است و با خود حرف می زند و می رود. او فعلا کاری با ما ندارد. همین مسیر بالکن را ادامه دهید و درب سمت چپتان را رد کنید تا در انتهای این مسیر به یک جعبه برسید. آن را بشکنید و آیتم را بردارید. یک جعبه دیگر نیز اینجاست که قفل است و نیاز به Lockpick دارد و بعدا به سراغ آن خواهیم آمد (یادتان باشد). در نزدیک همین جعبه قفل، وارد راهرو شوید و می بینید که پله های شکسته که پایین می روند در اینجا هستند و اکنون دقیقا در بالای بخش راهرویی که آشپزخانه آنجاست و اتاق سیو کنارش است قرار دارید و حتی می توانید از این پله های شکسته پایین بپرید و بغل اتاق سیو در بیایید. (نپرید پایین ها!!).

وقتی با دنبال کردن این راهنما وارد حمام می شوید دقت کنید که اینجا اصلا و اصلا و اصلا و اصلا هنوز با وان وسط حمام کاری نداشته باشید تا زمانی که بعدا در قسمت بعدی راهنما به شما بگویم به سراغ آن بروید

نزدیک پله ها درون کشو، CHEM FLUID را بردارید. سپس پله ها را رد کنید و آخر راهرو درون کشو چیز خاصی وجود ندارد. دقیقا سمت راست این کشوی خالی، وارد حمام شوید (ترسناک است می دانم!). دقت کنید که اینجا اصلا و اصلا و اصلا هنوز با وان وسط حمام کاری نداشته باشید. ابتدا از درون کشوی سمت چپتان دقیقا بعد از ورد به این بخش، HANDGUN AMMO x7 را بردارید. حالا به سمت دیوار شمالی این بخش بروید و داخل دستشویی را نگاه کنید و آیتم ANTIQUE COIN 4/18 را بردارید. حالا خارج شوید، بعدا برای بررسی وان بر خواهیم گشت اما فعلا کاری به وان نداشته باشید. بعد خروج، مسیر راهروی مستقمیتان را بروید و به چپ بپیچید و در ادامه یک درب روبریتان می بینید. وارد شوید. حالا در “Recreation Room” هستیم. در اینجا به سیستم TV/VCR دقت کنید. سمت چپ دربی که وارد شدید یک یادداشت به Marguerite با نام JACK’s MEMO وجود دارد که آن را بخوانید و خواندنش باعث می شود ماموریت فرعی برایتان فعال شود.

  • ماموریت فرعی: راه ورود به منطقه processing را پیدا کنید.

در گوشه شمالی سمت راست اتاق آیتم ANTIQUE COIN 5/18 را از روی یک کابینت بردارید. در سبد نزدیک این جا مجسمه MR. EVERYWHERE 4/20 را بشکنید.

اینجا بخش مهمی از اتاق Recreation Room است که هم ANTIQUE COIN 5/18 و هم مجسمه MR. EVERYWHERE 4/20 کنار هم قرار دارند

روی دیوار شرقی (سمت راست اتاق از درب وررودی) یک درب دیگر با علامت عقرب می بینید که مشخص است درون این اتاق یک شات گان وجود دارد. پس حتما بعدا به سراغش خواهیم آمد وقتی کلید عقرب را داشتیم. در بخش بعد از قسمتی که حالت اپن آشپزخانه و Bar دارد رد شوید و در گوشه جنوبی اتاق، یک سطل زباله سبز رنگ می بینید که باز کنید و GUNPOWDER را بردارید. اینجا یک کتاب قهوه ای هم هست که بردارید و آن را بچرخانید تا زاویه ای برسد که بتوانید آن را باز نمایید و می بینید که در وسط کتاب، BLUE DOG’S HEAD جاسازی شده است. خب این هم از سر دوم سربروس…

حالا به پشت بخش Bar مانند بروید. کشوی سمت چپتان را باز کنید و یک فایل دیگر اینجا قرار دارد به نام JACK’S JOURNAL. مثل این که قبلا مشکل طوفان وجود داشته است. یک سطل زباله دیگر نیز اینجا هست که البته داخلش خالی است. سپس در اینجا نوار ویدئویی با نام MIA را بردارید. VCR و تلویزیون نیز که همینجاست. پس نوار را داخل آن قرار دهید و اجرا کنید. قبل از دیدن نوار می توانید به طبقه پایین بروید و سیو هم بکنید.

اینجا یک کتاب قهوه ای هست که بردارید و آن را بچرخانید تا زاویه ای برسد که بتوانید آن را باز نمایید و می بینید که در وسط کتاب، BLUE DOG’S HEAD جاسازی شده است

در ادامه راهنما، این نوار ویدئویی که در آن با Mia بازی می کنید را توضیح خواهیم داد. 

منبع متن: gamefa