شرکت تیک تو اینتراکتیو (Take-Two Interactive) به تازگی آمار و ارقام جدیدی از فروش استثنائی بازی GTA V منتشر کرده است! به تازگی و در خلال کنفرانس مالی که برای سرمایه گذاران و اصحاب رسانه برگزار شده بود، مدیر عامل شرکت تیک تو یعنی استراوس زلنیک (Strauss Zelnick) در مورد عملکرد Grand Theft Auto V […]

بیش از ۹۰ میلیون نسخه از GTA V به بازار عرضه شده است

شرکت تیک تو اینتراکتیو (Take-Two Interactive) به تازگی آمار و ارقام جدیدی از فروش استثنائی بازی GTA V منتشر کرده است!

به تازگی و در خلال کنفرانس مالی که برای سرمایه گذاران و اصحاب رسانه برگزار شده بود، مدیر عامل شرکت تیک تو یعنی استراوس زلنیک (Strauss Zelnick) در مورد عملکرد Grand Theft Auto V و Grand Theft Auto Online صحبت کرد و آمار و ارقام جالبی را از عملکرد آن‌ها فاش کرد.

به لطف گسترش هر چه بیشتر کنسول‌های نسل هشتم، زلنیک به این نکته اشاره کرد که بیش از ۹۰ میلیون نسخه از GTA V به بازار عرضه شده است.

سپس به عملکرد Grand Theft Auto Online پرداخته شد. زلنیک اعلام کرد که سال گذشته یعنی سال ۲۰۱۷ میلادی بهترین سال تاریخ Grand Theft Auto Online بوده و در این ماه، این بازی بیش از هر زمان دیگری بازیکن فعال به خود دیده است. اوج موفقیت این عنوان در ماه دسامبر سال ۲۰۱۷ بوده و زلنیک از آن به عنوان ماه رویایی Grand Theft Auto Online نام برده است، ماهی که در آن این عنوان بیشترین بازیکن فعال در تاریخ خود را داشته است. این عنوان توانسته از انتظارات تیک تو نیز عملکرد بهتر و موفق‌تری داشته باشد و در زمینه پرداخت‌های درون برنامه‌ای نیز بزرگ‎‌ترین و بهترین بازی شرکت بوده است.

دفعه پیش که در مورد فروش Grand Theft Auto V صحبت شده بود، ماه نوامبر بود که در آن زمان اعلام شد بیش از ۸۵ میلیون نسخه از این بازی به بازار عرضه شده و حالا و در عرض کمتر از ۴ ماه، اعلام شده که بیش از ۹۰ میلیون نسخه از این بازی به بازار عرضه شده و در واقع در فصل تعطیلات، چیزی در حدود ۵ میلیون نسخه از این بازی در اختیار علاقه مندان قرار گرفته است!

زلنیک به این نکته هم اشاره کرده که راکستار گیمز به پشتیبانی از Grand Theft Auto Online ادامه خواهد داد و هنوز قصد دارد تا محتویات تازه‌ای را برای آن منتشر سازد، نکته‌ای که اصلاً هم دور از ذهن نبود.

بازی Grand Theft Auto V در دسترس پلتفرم‌های اکس باکس وان، اکس باکس ۳۶۰، رایانه‌های شخصی، پلی استیشن ۴ و پلی استیشن ۳ قرار دارد و نسخه‌های نسل هشتمی Grand Theft Auto Online به صورت متناوب محتویات تازه‌ای دریافت می‌کنند و مدام بروز می‌شوند.

منبع متن: gamefa