Final Fantasy VII Remake

در حال حاضر مراسمی تحت عنوان "30مین سالگرد سری Final Fantasy" در ژاپن جریان دارد که در طول آن تصاویر مفهومی از Final Fantasy VII Remake به نمایش گذاشته شد. امروز، "تسویا نومورا" و سایر اعضای تیم سازنده بازی در مراسم حضور داشتند و اطلاعات جدیدی را در رابطه به پروژه در دست ساخت خود به اشتراک گذاشتند.

به گزارش پردیس‌گیم و با توجه به گزارش‌هایی که از شرکت‌کنندگان در مراسم دریافت کردیم، در این رویداد به غیر از تصاویر مفهومی، یک سری اسکرین‌شات نیز به نمایش گذاشته شد. متاسفانه این تصاویر در آینده در فضای مجازی قرار خواهد گرفت.

همچنین طبق اعلانات تیم سازنده، پروسه ساخت بازی به خوبی و کاملاً روان پیش می‌رود و طراحی شخصیت Cloud تغییر یافته است. "نائوکی هاماگوچی" که رهبری تیم سازنده FF VII Remake را بر عهده دارد اعلام کرد که طراحی جدید توسط "تتسویا نومورا" تایید شده و نسبت به سایر مدل‌هایی که در نظر داشتند شبیه‌تر به نسخه اصلی می‌باشد. به نظر می‌رسد در طراحی جدید Cloud جوان‌تر اما همچنان خوشتیپ به نظر می‌رسد. البته این تغییرات فقط شامل Cloud نمی‌شود بلکه تمامی شخصیت‌ها وچیز‌هایی که در نمایش‌های قبلی و مراسم E3 دیدیم کاملاً تغییر پیدا کرده‌اند.

تاریخ عرضه Final Fantasy VII Remake مشخص نیست اما طبق اعلانات قبلی به صورت انحصاری بر روی PS4 عرضه خواهد شد.

منبع متن: pardisgame