Google در حال کار برروی یک سرویس استریمینگ، کنترلر و حتی یک کنسول می‌باشد

سرویس‌های استریمینگ در حال توسعه و رشد هستند و حال بنظر می‌رسد که Google نیز قرار است وارد این عرصه شود.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از wccftech، طبق گزارشی از The Information، شرکت Google در حال کار برروی یک سرویس استریم گیمینگ بوده که یا با Chromecast کار خواهد کرد یا یک کنسول جدید که توسط این شرکت توسعه می‌شود:

"Google ممکن است که در حال برداشتن قدم‌های جدی‌ای برای ورود به کسب و کار بازی‌های ویدیویی باشد. این شرکت در حار توسعه‌ی یک سرویس استریمینگ بازی می‌باشد که یا برروی Chromecast کار خواهد کرد یا یک کنسول ساخت این شرکت. این سرویس که با نام رمز Yeti شناخته شده است ممکن است Google را وارد تجارت نوع تازه متولد شده‌ی بازی‌ها کند یعنی مردم بازی‌ها را بجای دانلود کردن یا خریدن بصورت فیزیکی، بوسیله‌ی استریم بازی کنند."

در رابطه با توسعه‌ی کنسول گیمینگ این شرکت گفته شد:

"طبق افرادی که با این پروژه آشنا هستند، نسخه‌ی اولیه‌ی Yeti طراحی شده بود تا با Chromecast کار کند. حال یکی از همین افراد می‌گوید که Google برای استفاده از Yeti در حال کار برروی یک کنسول نیز می‌باشد. Yeti شامل یک کنترلر نیز می‌باشد که از‌ آن برای انجام این بازی‌ها استفاده می‌شود.

Google با Yeti در رابطه با توسعه‌دهندگان معروف صحبت کرده است اما هنوز مشخص نیست که آیا آن‌ها قبول کرده‌اند بازی‌ای برای این پلتفرم جدید بسازند یا خیر."

علیرغم اینکه تمامی این‌ها کمی عجیب و مشکوک بنظر می‌رسد، باید گفت که Google چندی پیش "فیل هریسون" (مدیر قدیمی PlayStation و Xbox)‌ را استخدام کرده بود بنابراین ممکن است این شایعه حقیقت داشته باشد.

منبع متن: pardisgame