شرکت Disney در تلاش است تا سرویس استریم فیلم‌ها و برنامه‌های تلویزیونی خود را تا سال 2019 راه اندازی کند، این شرکت همچنین در حال برنامه‌ریزی برای ساخت چند برنامه‌ی انحصاری برای این سرویس است. باب ایگر، رئیس شرکت Disney به تازگی اعلام کرده که آن‌ها در واقع در حال ساخت چند سریال بر اساس جهان سری فیلم‌های Star Wars هستند.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از گیم اسپات، ایگر همچنین گفت که استدیوی آن‌ها از تمام توان خود برای ساخت این سریال‌ها استفاده خواهد کرد و با توجه به پتانسیل جهان Star Wars نمی‌توان گفت که چند سریال بر لساس این جهان ساخته خواهد شد، اما مطمئنا تعداد آن‌ها بیش از یکی خواهد بود. طی گزارش‌ها یک سریال لایو اکشن از جهان Star Wars در حال ساخت بود اما اکنون خبری از آن نیست. همچنین جورج لوکاس، خالق جهان Star Wars در حال ساخت سریالی بر اساس این جهان بود که قرار بود در بین اکران نسخه‌ی سوم و چهارم فیلم‌های سینمایی آن پخش شود، حتی بیش از 50 فیلمنامه هم برای آن نوشته شد اما نهایتا Disney این پروژه را لغو کرد.

طی آخرین اخبار، سازندگان سریال Game of Thrones، دیوید بنیاف و دی بی ویس، سری جدید فیلم‌های جهان Star Wars را خواهند ساخت. همچنین فیلم بعدی از این مجموعه، فیلم فرعی Solo: A Star Wars Story خواهد بود که در تاریخ 23 می 2018 (2 خرداد 1397) اکران می‌شود.

منبع متن: pardisgame