Red Dead Redemption 2

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از DualShockers، در طول جلسه سرمایه‌گذاران Take-Two، مدیر اجرایی این شرکت آقای "استراوس زلنیک" در مورد نحوه عملکرد GTA V و GTA Online صحبت کرد. البته این تمام سخنان او نبود بلکه از Red Dead Redemption 2 و سایر عناوین جذابی که در دست ساخت می‌باشد حرف‌هایی زده شد.

در ابتدا شنیدیم که GTA V بیش از 90 میلیون نسخه به فروشگاه‌ها ارسال کرده است و این را مدیون بهینه‌سازی و گسترش آن بر روی کنسول‌های نسل حاضر می‌باشد.

به این نکته نیز اشاره شد که سال 2017 بهترین سال برای GTA Online بوده است و ماه دسامبر عملکردی خارق‌العاده از خود نشان داد چرا که بیشترین تعداد بازیکنان فعال از زمان عرضه در این ماه دیده شد.

در جلسه قبلی که ماه نوامبر 2017 انجام شد، متوجه شدیم بازی 85 میلیون نسخه به فروشگاه‌ها ارسال کرده اما جالب است بدانید که در طول تعطیلات 5 میلیون دیگر نیز به این رقم اضافه شده است.

همانطور که انتظار می‌رفت آقای "زلنیک" اعلام کرد که Rockstar Games همچنان از GTA Online حمایت خواهد کرد و محتوای اضافه جدید در راه است.

GTA V ابتدا برای PS3 و Xbox 360 در سال 2013 منتشر شد سپس نسخه ارتقاء یافته بازی در سال 2014 بر روی PS4 و Xbox One در دسترس قرار گرفت و در نهایت سال 2015 بود که شاهد انتشار این عنوان بر روی پلتفرم PC بودیم.

پس از صحبت‌ها در مورد فروش عنوان محبوب GTA V نوبت به سایر بازی‌های محبوب Take-Two رسید.

آقای "استراس زلنیک" در ادامه جلسه از Red Dead Redemption 2 که با تاخیری چند ماهه برای عرضه در تاریخ 26 اکتبر (4 آبان) در نظر گرفته شده است صحبت کرد.

وقتی دلیل این تاخیر از او پرسیده شد، آقای "زلنیک" به این مورد اشاره کرد که شرکت بر روی ارائه بهترین و با کیفیت‌ترین تجربه ممکن تمرکز کرده است و تمامی استودیوها تحت لیبل Take-Two بازی‌های خود را زمانی عرضه می‌کنند که به بالا‌ترین سطح کمال برسند.

در مورد RDR 2، شرکت Rockstar احساس می‌کرد که بازی به پولیش بیشتری نیاز دارد و Take-Two هم مثل همیشه به تصمیم آن‌ها اطمینان داشت و قبول کرد.

با توجه به "زلنیک" تاریخ 4 آبان‌ "ثبت" شده است و در مورد این تاریخ اطمینال کامل را دارد. از طرف دیگر او به این نکته اشاره کرد که تعطیلات آخر سال "موقعیتی عالی" می‌باشد اگرچه رقبای بیشتری وجود خواهد داشت اما به همین نسبت "میدان باز بیشتری" نسبت به ده سال پیش وجود دارد. به همین دلیل Take-Two نسبت به تاریخ عرضه و برنامه‌ریزی‌هایش "بسیار هیجان زده" است.

Red Dead Redemption 2 در تاریخ ذکر شده برای دو پلتفرم PS4 و Xbox One منتشر خواهد شد. در طول کنفرانس در مورد امکان عرضه بازی بر روی سایر پلتفرم‌ها سوال شد اما هیچ جوابی به این پرسش داده نشد.

طبق گزارش‌های اخیر به نظر می‌رسد 2K Games بر روی یک عنوان "مورد انتظار جدید" کار می‌کند که مرتبط با یک سری بسیار محبوب می‌باشد.

بسیاری از طرفداران و آنالیزگر‌ها باور دارند که یک BioShock جدید یا Borderlands جدید به زودی رونمایی خواهد شد، اگرچه بیشتر افراد بر روی Borderlands شرط بسته‌اند اما این نکته هم قابل توجه است که در بیانیه‌های قبلی، از طرف ناشر اعلام شده بود که سری BioShock برای آن‌ها اهمیت خارق‌العاده‌ای دارد.

نظر شما در این باره چیست؟

منبع متن: pardisgame