به تازگی استودیو سازنده بازی محبوب Fortnite، اسکین‌های جدیدی را با محوریت بازی‌های المپیک زمستانی، به این بازی اضافه کرده است. جزئیات بیشتر را در ادامه مطلب مشاهده کنید. حتما باید بدانید که بازی‌های المپیک زمستانی در سال جاری، در کشور کره جنوبی برگزار خواهد شد. حال سازنده بازی محبوب Fortnite یعنی استودیو Epic Games، […]

اضافه شدن اسکین‌های جدیدی به بازی Fortnite با محوریت بازی‌های المپیک زمستانی

به تازگی استودیو سازنده بازی محبوب Fortnite، اسکین‌های جدیدی را با محوریت بازی‌های المپیک زمستانی، به این بازی اضافه کرده است. جزئیات بیشتر را در ادامه مطلب مشاهده کنید.

حتما باید بدانید که بازی‌های المپیک زمستانی در سال جاری، در کشور کره جنوبی برگزار خواهد شد. حال سازنده بازی محبوب Fortnite یعنی استودیو Epic Games، به تازگی اسکین‌ها یا پوسته‌های جدیدی را برای این بازی منتشر کرده است که با بازی‌های المپیک زمستانی ارتباط خواهد داشت.

در ابتدا یک اسکین معمولی با رنگ آبی، در دسترس کاربران خواهد بود و بقیه اسکین‌های جدید، با طرح پرچم کشور های مختلف و پوشش‌های متفاوت آنان طراحی شده است. این اسکین‌های جدید Alpine Ace Skin نام خواهند داشت و در دسته اسکین‌های Epic بازی Fortnite قرار دارند. بازیکنان می‌توانند با مراجعه به فروشگاه مخصوص آیتم‌های ظاهری، این اسکین‌های جدید را خریداری کنند. هر کدام از این پوسته‌های جدید، با ۱۵۰۰ عدد V-Buck یعنی ۱۵ دلار پول واقعی، قیمت گذاری شده است، در نتیجه این امکان برای کاربران فراهم خواهد بود تا با پول واقعی یا پول درون بازی هم بتوانند این اسکین‌ها را خریداری کنند. البته این اسکین‌های جدید، مانند دیگر اسکین‌های موجود در بازی، در روند گیم پلی آن تاثیر گذار نخواهند بود اما جلوه‌ی تازه‌ای به بازیکنانی که از آنان استفاده کنند، خواهد داد. لازم به ذکر است که اسکین‌های جدید منتشر شده برای بازی، از کشور هایی مثل آلمان، چین، فرانسه، ایالات متحده آمریکا، بریتانیا و میزبان مسابقات المپیک زمستانی یعنی کره جنوبی، پشتیبانی خواهند کرد.

تصاویری از این پوشش‌های جدید:

در بروزرسانی جدید این بازی، یک سلاح مینی‌گان به حالت Battle Royale بازی اضافه شده است که در کنار دیگر آیتم‌های جدید بازی قابل استفاده خواهد بود. همچنین برای حالت و رویداد جدید Save the World، نوع جدید Expedition و آیتم‌های Cozy Campfire منتشر شده است. در ادامه تعدادی آیتم و محتویات جدید هم به بازی اضافه شده است که بازیکنان تنها با ورود به بازی، می‌توانند از آن ها به صورت رایگان استفاده کنند.

منبع متن: gamefa