اخیراً شاهد برگزاری اولین بتای Metal Gear Survive برروی پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان بودیم و حال مطلع شده‌ایم که کونامی قرار است بتای دیگری را برگزار کند که البته این بار کاربران رایانه‌های شخصی هم امکان تجربه‌ی آن را دارند. بتای عمومی جدید Metal Gear Survive در ۱۶ فوریه (۲۷ بهمن) روی پلی‌استیشن ۴، […]

به‌زودی بتای جدیدی برای Metal Gear Survive برگزار می‌شود

اخیراً شاهد برگزاری اولین بتای Metal Gear Survive برروی پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان بودیم و حال مطلع شده‌ایم که کونامی قرار است بتای دیگری را برگزار کند که البته این بار کاربران رایانه‌های شخصی هم امکان تجربه‌ی آن را دارند.

بتای عمومی جدید Metal Gear Survive در ۱۶ فوریه (۲۷ بهمن) روی پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی (از طریق استیم) برگزار می‌شود و تا دو روز یعنی ۱۸ فوریه (۲۹ بهمن) ادامه پیدا می‌کند. اگر اولین بتای این عنوان را دانلود کرده‌اید و هنوز برروی کنسول خود دارید، دیگر نیازی به دانلود دوباره‌ی این بتای جدید نخواهید داشت اما با این حال باید یک پچ را قبل از تجربه‌ی آن دانلود کنید.

این بتا شامل سه ماموریت در دو نقشه‌ی متفاوت می‌شود و به شما اجازه می‌دهد که بخش Co-op را به‌صورت ۴ نفره بازی کنید. همچنین کونامی برنامه دارد که در جریان آن ماموریت‌های روزانه‌ی ویژه‌ی برگزار کند و مانند بتای قبلی به شرکت‌کنندگان سه جایزه برای بازی اصلی هدیه دهد که عبارت‌اند از یک پلاک به اسم FOX HOUND و دو آیتم Metal Gear Rex Head و Bandana. تصاویر این جوایز را مشاهده می‌کنید:

Metal Gear Survive در ۲۰ فوریه (۱ اسفند) برای رایانه‌های شخصی و کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باس وان عرضه خواهد شد. اگر قصد تجربه‌ی بتای این عنوان برروی رایانه‌های شخصی را دارید، از اینجا می‌توانید سیستم مورد نیازش را که اخیراً مشخص شده مشاهده کنید.

منبع متن: gamefa