عنوان واقعیت مجازی ARK Park که براساس ARK: Survival Evolved ساخته شده، در اواخر مارس عرضه خواهد شد. طبق گفته‌ی سازنده و ناشر ARK Park یعنی اسنیل گیمز (Snail Games) این بازی قرار است در تاریخ ۲۲ مارس (۲ فروردین ۱۳۹۷) برای هدست‌های پلی‌استیشن وی‌آر، آکیولس ریفت و اچ‌تی‌سی وایو منتشر شود. در این عنوان […]

تاریخ انتشار ARK Park مشخص شد

عنوان واقعیت مجازی ARK Park که براساس ARK: Survival Evolved ساخته شده، در اواخر مارس عرضه خواهد شد.

طبق گفته‌ی سازنده و ناشر ARK Park یعنی اسنیل گیمز (Snail Games) این بازی قرار است در تاریخ ۲۲ مارس (۲ فروردین ۱۳۹۷) برای هدست‌های پلی‌استیشن وی‌آر، آکیولس ریفت و اچ‌تی‌سی وایو منتشر شود.

در این عنوان با موجودات عظیمی تعامل برقرار می‌کنید و قابلیت انجام کارهای مختلفی را دارید؛ مثلاً می‌توانید در نقشه‌های متعدد گشت و گذار کنید، بخش داستانی را تجربه کنید و دایناسورهای مخصوص خود را با جمع‌آوری تخم‌‌ها پرورش دهید و کارهای بسیار دیگر. همچنین امکان گشت و گذار در محیط بازی بدون هیچ محدودیتی وجود دارد و ضمناً یک حالت چندنفره در آن گنجانده شده است.

معاون اسنیل گیمز یعنی Tianqi Wu درباره‌ی ARK Park این‌گونه توضیح می‌دهد:

ARK Park دنیای ARK: Survival Evolved را به یک مسیر جدید شگفت‌انگیز و فراموش‌نشدنی می‌برد. این عنوان از واقعیت مجازی بهره می‌برد درحالی که مکانیک‌های دشوار گیم‌پلی بازی اصلی و قبلی را به بازیکنان ارائه می‌دهد. ما هیجان‌زده هستیم برای اینکه اولین عنوان واقعیت مجازی اسنیل گیمز را به طرفداران در ماه مارس ارائه کنیم و با کار زیاد و سخت تیم سازنده در طول توسعه‌ی این بازی، از این خوشحال‌تر نمی‌توانیم باشیم!

ARK: Survival Evolved که توسط استودیوی وایلدکارد (Wildcard) توسعه یافته، هم‌اکنون در دسترس رایانه‌های شخصی و کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان قرار دارد. ARK Park نیز همان‌طور که اعلام شد در ۲ فروردین راهی هدست‌های واقعیت مجازی می‌شود.

منبع متن: gamefa