رلیک اینترتینمنت (Relic Entertainment) طی بیانیه‌ای اعلام نموده که دیگر محتویات جدیدی را برای Warhammer 40,000: Dawn of War 3 عرضه نمی‌کند. رلیک در بیانیه‌اش به سایت یوروگیمر این موضوع را اعلام کرده و گفته است: با اینکه Dawn of War 3 بازیکنان مخصوص خود را دارد، اما نتوانسته انتظارات ما برای زمان عرضه را […]

محتویات جدیدی به Warhammer 40,000: Dawn of War 3 اضافه نخواهد شد

رلیک اینترتینمنت (Relic Entertainment) طی بیانیه‌ای اعلام نموده که دیگر محتویات جدیدی را برای Warhammer 40,000: Dawn of War 3 عرضه نمی‌کند.

رلیک در بیانیه‌اش به سایت یوروگیمر این موضوع را اعلام کرده و گفته است:

با اینکه Dawn of War 3 بازیکنان مخصوص خود را دارد، اما نتوانسته انتظارات ما برای زمان عرضه را برآورده کند و آن‌طور که می‌خواستیم عمل کند. این موضوع برای ما به‌عنوان افرادی حرفه‌ای که قصد ساخت بازی‌هایی بزرگ و عالی برای بازیکنانشان را دارند و برای کاری که انجام می‌دهند اهمیت بسیاری قائل هستند، دشوار بوده است.

وقتی یک بازی آن‌طور که باید عمل نمی‌کند و عملکرد ضعیفی را از خود نشان می‌دهد، باید برنامه‌ها را تغییر داد. Dawn of War 3 آن پایه‌ای که برای تهیه‌ی محتویات عمده و بزرگ نیاز داریم را فراهم نکرده است. ما همکاری نزدیکی با سگا و گیمز ورکشاپ (Games Workshop) داریم تا بهترین نوع اکشن را ارائه دهیم درحالی که تمرکزمان را روی پروژه‌های دیگر کارنامه‌ی خود می‌گذاریم.

Warhammer 40,000: Dawn of War 3 هم‌اکنون در دسترس رایانه‌های شخصی قرار دارد. همچنین لازم به ذکر است که رلیک اینترتینمنت از این به بعد برروی Age of Empires IV و عنوان جدید دیگری که هنوز معرفی نشده تمرکز خواهد کرد.

منبع متن: gamefa