Resident Evil 2

آقای "هیدکی کامیا" سازنده Devil May Cry و کارگردان عنوان Resident Evil 2 بعد از بسته شدن استودیو Clover در سال 2006 شرکت Capcom را ترک کرد. مدتی بعد از بسته شدن Clover آقای "کامیا" استودیو Platinum Games را تشکیل داد و سری محبوب Bayonetta را نیز در کارنامه خود ثبت کرد. ده سال از زمان همکاری "کامیا" و Capcom می‌گذرد اما تصویر جدیدی که این کارگردان خوش‌آوازه در اینستاگرام منتشر کرده است احتمال بازگشت دوباره او به Capcom را بالا می‌برد.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از GameRant، کامیا در توییتر و اینستاگرام تصویری را به اشتراک گذاشته است که بسیار بحث برانگیز است. ما در این عکس کامیا و ساختمان Capcom که در اوساکا ژاپن قرار دارد را می‌بینیم. کپشن این تصویر "هیدکی کامیا به Capcom نزدیک می‌شود" می‌باشد.

در گذشته آقای "کامیا" علاقه‌اش را به همکاری دوباره با Capcom برای ساخت پروژه‌ای خاص ابراز کرده است و حتی در این رابطه با تهیه‌کننده Capcom آقای "جون تاکوچی" صحبت کرده بود. اگر Capcom و Platinum Games با یکدیگر بر روی پروژه‌ای جدید کار کنند، فکر کنم همه بدانند آن بازی چه عنوانی خواهد بود.

تصویر منتشر شده توسط کامیا را در ادامه مشاهده می‌کنید:

Hideki Kamiya

یکی از محتمل‌ترین سناریو‌ها این است که پروژه جدید Okami 2 خواهد بود و همه از علاقه کامیا به این بازی خبر دارند. اگرچه Okami فروش راضی کننده‌ای نداشت اما از طرف منتقدین تحسین شد و همین مورد کافی است تا Capcom به دنبال ساخت ادامه‌ی بازی باشد.

از طرف دیگر چندی پیش کامیا در مورد ادامه سری Devil May Cry سخن گفت و طبق نظر‌ او این سری به یک روش جدید کارگردانی نیاز دارد و باید رویه جدیدی را در گیمپلی پیش بگیرد. همانطور که می‌دانید Resident Evil 2 Remake هم در دست ساخت قرار دارد و از آن‌جایی که کامیا کارگردان بازی اصلی بوده احتمال دارد Capcom ایده‌های او را برای بازسازی قبل از رونمایی رسمی به عموم مردم بخواهد.

اگرچه این تصویر می‌تواند معنی خاصی نداشته باشد و او صرفاً بخاطر نزدیک بودن به محل شرکت Capcom سلفی گرفته باشد.

نظر شما در این باره چیست؟

منبع متن: pardisgame