سرویس پشتیبانی از نسل قبل همچنان به‌عنوان نقطه‌ی قوتی برای ایکس‌باکس وان به کار خود ادامه می‌دهد و به‌تازگی، عنوان محبوب Splinter Cell: Conviction به آن اضافه شده که باعث خوشحالی بسیاری است. Splinter Cell: Conviction که اتفاقاً در تخفیفات این هفته‌ی سرویس گلد ایکس‌باکس لایو شامل ۵۰ درصد تخفیف شده، هم‌اکنون از طریق سرویس پشتیبانی […]

Splinter Cell: Conviction به سرویس پشتیبانی از نسل قبل ایکس‌باکس وان راه یافت

سرویس پشتیبانی از نسل قبل همچنان به‌عنوان نقطه‌ی قوتی برای ایکس‌باکس وان به کار خود ادامه می‌دهد و به‌تازگی، عنوان محبوب Splinter Cell: Conviction به آن اضافه شده که باعث خوشحالی بسیاری است.

Splinter Cell: Conviction که اتفاقاً در تخفیفات این هفته‌ی سرویس گلد ایکس‌باکس لایو شامل ۵۰ درصد تخفیف شده، هم‌اکنون از طریق سرویس پشتیبانی از نسل قبل برروی ایکس‌باکس وان در دسترس قرار دارد.

طبق روال همیشگی این سرویس اگر بازی‌ مورد نظرتان را برای ایکس‌باکس ۳۶۰/اورجینال خریداری کرده باشید، می‌توانید آن‌ را به‌صورت رایگان از بخش بازی‌های کنسول ایکس‌باکس وان خود دانلود کنید. در غیر این صورت باید به وب‌سایت ایکس‌باکس مراجعه کنید و آن‌ را خریداری نمایید.

Splinter Cell: Conviction که انتشارش به آوریل ۲۰۱۰ برای رایانه‌های شخصی و ایکس‌باکس ۳۶۰ بر می‌گردد، دو بخش کمپین و Co-op لذت‌بخش را ارائه می‌دهد و پس از گذشت چند سال، تجربه‌ی آن می‌تواند همچنان دلنشین و خاطره‌انگیز باشد. همچنین با وجود تخفیفی که اخیراً دریافت کرده، خرید و تجربه‌ی آن در حال حاضر فرصت خوبی به نظر می‌آید که نباید از دستش داد.

منبع متن: gamefa