Elder Scrolls Skyrim

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از GameRant، آقای "پیت هانیز" مدیرعامل شرکت Bethesda در جواب یکی از کاربران که تاریخ عرضه بازی بعدی از سری Elder Scrolls را خواستار شده بود دوباره تایید کرد که استودیو سازنده TES قبل از نسخه جدید این سری دو بازی بزرگ در برنامه دارند.

آقای "هاینز" در E3 قبلی هم به یکی از خبرنگاران اعلام کرده بود که در حال حاضر هیچ بازی جدیدی از سری Elder Scrolls در دست ساخت قرار ندارد چرا که تیم سازنده این سری ابتدا باید دو پروژه عظیم را به اتمام برساند و سپس برای Elder Scrolls 6 برنامه‌ریزی خواهد کرد.

او همچنین در این مورد روشن‌سازی کرد که دو بازی در دست ساخت قابل توجه و کامل خواهند بود و پروژه‌های کوچکی مثل Fallout Shelter را در دست ساخت ندارند.

هاینز در جواب یکی از کابران در توییتر گفت:

"BGS ابتدا باید کار دو بازی بزرگی که در دست ساخت دارد را به پایان برساند."

هاینز در توییتی دیگر فرق بین Bethesda Softworks و Bethesda Game Studios را برای طرفداران روشن‌سازی کرد. به عنوان مثال بازی‌های اخیر منتشر شده توسط Bethesda مانند Prey و Wolfenstein 2: The New Colossus توسط Bethesda Game Studios ساخته نشدند.

Bethesda Game Studios که یک توسعه دهنده از شاخه درون سازمانی است، به طور جداگانه مسئول ساخت سری The Elder Scrolls و Fallout می‌باشد و از Elder Scrolls III: Morrowind در سال 2002 و Fallout 3 در سال 2008 فعالیت خود را در مورد این دو سری ادامه داده است. کار‌های اخیر این استودیو به Elder Scrolls 5: Skyrim VR و Fallout 4 VR بر می‌گردد.

با توحه به چنین اعلاناتی و گفته‌های اخیر، دو بازی در دست ساخت هم کار زیادی در پیش دارند و حتی برای رونمایی آماده نیستند، به همین دلیل حتی در این چند سال اخیر شاهد رونمایی از Elder Scrolls جدید نباشیم. اگر برای هر پروژه زمانی 2 یا 3 ساله در نظر بگیریم باید 2025 یا 2026 منتظر TES جدید باشیم!

نظر شما در این باره چیست؟

منبع متن: pardisgame