Metroid Prime 4

در روزهای گذشته فهمیدیم که ظاهرا Bandai Namco برروی یک بازی انحصاری شوتر اول شخص برای Nintendo Switch کار می‌کند. حال، به‌نظر می‌رسد آن بازی در واقع Metroid Prime 4 است.

به گزارش پردیس گیم، یوروگیمر طی بیانیه‌ای اعلام کرد "چندین منبع" تایید نموده‌اند که این بازی انحصاری قطعا Metroid Prime 4 است. یوروگیمر همچنین افزود شعبه Bandai Namco در سنگاپور رهبری این پروژه را بر عهده دارد که با Nintendo همکاری می‌کنند. سایت Gamespot برای دریافت اطلاعات بیشتر، با Bandai Namco تماس گرفت اما آن‌ها گفتند در حال حاضر هیچ چیزی در این رابطه نمی‌توانند بگویند.

Metroid Prime 4 در E3 سال گذشته معرفی شد گرچه استودیوی سازنده آن مشخص نشد و گیم‌پلی یا تریلر مفیدی از آن به نمایش در نیامد. تنها مورد دیگری که می‌دانیم، این است که شاید بازی در سال 2018 منتشر نشود و کنسوکه تانابه (Kensuke Tanabe)، تهیه کننده این سری، برروی آن نظارت دارد. سه گانه قبلی Metroid Prime توسط Retro توسعه یافت که اخیرا هم Donkey Kong Country: Tropical Freeze را برای Wii U عرضه کردند.

Bandai Namco طی جلسه‌ای با سرمایه‌گذاران در نوامبر سال 2017 توضیح داد که منابع بیشتری برای ساخت بازی‌های Switch اضافه می‌کند. طبق گزارش مجله وال استریت، میتسویگی تاگوچی (Mitsuaki Taguchi) به عنوان رئیس Bandai Namco، گفت "شرم‌آور است اما فکر نمی‌کردیم Switch به این سرعت پذیرفته شود."

صفحه فراخوان کاری Bandai Namco نشان‌دهنده 5 موقعیت کاری است. با این حال، هیچ یک از این موقعیت‌ها توضیحی در رابطه با نوع عنوانی که داوطلبان باید برروی آن کار کنند ارائه نمی‌دهد. آن‌ها به دنبال افرادی برای کار برروی بازی‌های AAA هستند. 

Dark Souls Remastered یکی از عناوین بزرگی است که توسط Bandai Namco در خرداد ماه سال آینده برای Switch و سایر پلتفرم‌های نسل هشتمی منتشر می‌شود. این بازسازی دارای بسته الحاقی Artorias of the Abyss، نرخ فریم بهتر و رزولوشن بالاتر خواهد بود.

منبع متن: pardisgame