چندین سال است که کاربران شبکه PSN منتظر اضافه شدن قابلیت تغییر ID در این شبکه هستند، و سونی بار ها گفته است که به اضافه کردن این قابلیت فکر می‌کند. با توجه به شایعات ممکن است این ویژگی در بروزرسانی های بعدی کنسول پلی‌استیشن ۴ در دسترس قرار بگیرد‌ ولی در این لحظه تمام […]

سونی نظرسنجی را در رابطه با تغییر نام کاربری شبکه PSN برگزار کرد

چندین سال است که کاربران شبکه PSN منتظر اضافه شدن قابلیت تغییر ID در این شبکه هستند، و سونی بار ها گفته است که به اضافه کردن این قابلیت فکر می‌کند. با توجه به شایعات ممکن است این ویژگی در بروزرسانی های بعدی کنسول پلی‌استیشن ۴ در دسترس قرار بگیرد‌ ولی در این لحظه تمام این حرف ها فقط حدس و گمان است.

نمی‌توان بطور قطع گفت این قابلیت در آینده اضافه خواهد شد، ولی شرکت سرگرمی های تعاملی سونی ایمیلی را در این رابطه برای تمام کاربران شبکه PSN ارسال کرده است تا بازخورد ها را در رابطه با این موضوع مورد بررسی قرار دهد. بنظر نمی‌رسد سونی بخواهد این قابلیت را به آسانی به شبکه PSN اضافه نماید.

در متن این ایمیل شرکت سونی می‌گوید:

“پلی استیشن در حال بررسی کردن یک ویژگی به شبکه PSN است که کاربران را قادر می‌سازد تا ID خود را تغییر دهند. قبل از این تغییرات پلی استیشن می خواهد بداند که آیا کاربران علاقه‌مند به این ویژگی هستند یا خیر. “

در تصویر قرار گرفته در این خبر نوشته شده است که:

“لطفا موضوع و مطالب این نظرسنجی را با شخص دیگری به اشتراک نگذارید. نمی توانیم مطمئن باشیم که آیا این ویژگی به شبکه PSN اضافه خواهد شد یا خیر، اما می توانیم مطمئن باشیم که نظرات شما در مورد این موضوع شنیده خواهد شد.”

همانطور که می‌دانید، با استفاده از این قابلیت شما می‌توانید نام کاربری خود را چندین بار و بدون هیج هزینه ای تغییر دهید، ولی شما در هر ۶ ماه یک بار قادر به انجام این کار خواهید بود. همچنین اگر یک کاربر بخواهد به یکی از ID های قبلی‌اش بازگردد، باید با پشتیبانی تماس بگیرد.

در این لحظه شرکت سونی اطلاعلاتی را درباره قطعی بودن این ویژگی منتشر نکرده است، ولی اگر شرکت سونی اطلاعاتی را منتشر کند بلافاصله شما را در جریان خواهیم گذاشت.

نظر شما درباره این ویژگی چیست؟ آیا می‌خواهید ID خود را در شبکه پلی استیشن تغییر دهید؟ نظرات خود را پایین صفحه با ما درمیان بگذارید.

منبع متن: gamefa