دقایقی پیش استودیوی Rare از سیستم موردنیاز عنوان در دست ساخت خود Sea of Thieves رونمایی کرد. با توجه به نوع سخت‌افزارتان می‌توانید بازی را از رزولوشن ۵۴۰p و نرخ‌فریم ۳۰ تا رزولوشن ۴K و نرخ‌فریم ۶۰ به اجرا درآورید. با توجه به اینکه روز به روز به تاریخ انتشار عنوان Sea of Thieves نزدیک‌تر می‌شویم، از همین‌رو بتازگی استودیوی Rare […]

سیستم موردنیاز Sea of Thieves مشخص شد | از رزولوشن ۵۴۰p گرفته تا ۴K

دقایقی پیش استودیوی Rare از سیستم موردنیاز عنوان در دست ساخت خود Sea of Thieves رونمایی کرد. با توجه به نوع سخت‌افزارتان می‌توانید بازی را از رزولوشن ۵۴۰p و نرخ‌فریم ۳۰ تا رزولوشن ۴K و نرخ‌فریم ۶۰ به اجرا درآورید.

با توجه به اینکه روز به روز به تاریخ انتشار عنوان Sea of Thieves نزدیک‌تر می‌شویم، از همین‌رو بتازگی استودیوی Rare سیستم موردنیاز اجرای بازی برروی رایانه‌های شخصی را در دسترس عموم قرار داده است. شما می‌توانید براساس رزولوشن و نرخ‌فریم مورد نظر خود از تنظیمات: رزولوشن ۵۴۰p و نرخ‌فریم ۳۰ (بلی، این اشتباه تایپی نیست. ظاهرا تیم سازنده نرخ‌فریم را در این تنظیمات از ۱۵ به ۳۰ افزایش داده است.) تا رزولوشن ۲۱۶۰p یا ۴K و نرخ‌فریم ۶۰ استفاده نمائید.

با توجه به اینکه بازی از همان روز اول عرضه در سرویس Xbox Game Pass قرار خواهد گرفت، و همچنین حداقل سیستم موردنیاز فوق‌العاده پایین رایانه‌های شخصی، بنظر می‌رسد که استودیوی Rare و شرکت مایکروسافت در تلاش‌اند تا پای دزدان دریایی بسیاری را به عنوان Sea of Thieves باز کنند! در ادامه می‌توانید تصویر سیستم‌ موردنیاز برای اجرای بازی برروی رایانه‌های شخصی را مشاهده کنید:

عنوان Sea of Thieves قرار است در تاریخ ۲۰ مارس (سه‌شنبه ۲۹ اسفند) برای پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی و ایکس‌باکس وان منتشر شود.

منبع متن: gamefa