خبر خوشحال کننده‌ ای امروز برای طرفداران عنوان Q.U.B.E. 2 منتشر شد که تاریخ انتشار آن را پس از مدت زمانی طولانی، مشخص کرده است. عنوان Q.U.B.E. 2 یکی از بازی‌ هایی است که طرفداران مدت زمان زیادی برای انتشار آن صبر کرده‌ اند. پروسه ساخت و توسعه این بازی مورد انتظار پنج سال به […]

سرانجام تاریخ انتشار Q.U.B.E. 2 مشخص شد

خبر خوشحال کننده‌ ای امروز برای طرفداران عنوان Q.U.B.E. 2 منتشر شد که تاریخ انتشار آن را پس از مدت زمانی طولانی، مشخص کرده است.

عنوان Q.U.B.E. 2 یکی از بازی‌ هایی است که طرفداران مدت زمان زیادی برای انتشار آن صبر کرده‌ اند. پروسه ساخت و توسعه این بازی مورد انتظار پنج سال به طول انجامید اما خبر خوشحال کننده این است که طرفداران این عنوان سرانجام می‌ توانند پس از انتظاری طولانی آن را تجربه کنند. استودیوی سازنده این بازی یعنی Toxic Games امروز اعلام کرد که این بازی در ماه آینده به انتشار خواهد رسید. تاریخ دقیق عرضه آن توسط تیم سازنده، سیزدهم مارس اعلام شده است و همانطور که پیش‌ تر نیز در اخبار این بازی شنیده بودیم، این بازی برای پلتفرم های پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان و رایانه های شخصی در دسترس خواهد بود.

این بازی پازل اول شخص، قرار بود در ابتدا در پاییز سال گذشته به انتشار برسد اما تاریخ دقیق عرضه آن تا قبل از امروز نامعلوم بود که سرانجام بازی بازان دانستند که عنوان مورد علاقه خود را در تاریخ سیزدهم مارس می توانند تجربه کنند. بازی بازان با تجربه این بازی می توانند ذهن خود را کاملا تازه کنند و با حل معما های مختلف این بازی از بخش های متنوع آن لذت ببرند.

عنوان Q.U.B.E برای اولین بار در سال ۲۰۱۳ معرفی شد و یک سال بعد، یعنی در سال ۲۰۱۴ در دسترس کاربران قرار گرفت و برای پلتفرم های پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان، Wii U و همینطور رایانه های شخصی به انتشار رسید که داستان بسیار جذاب و منحصر به فردی را روایت می کرد. حال بازی بازان پس از گذشت چند سال و پس از انتظاری طولانی، می توانند نسخه دوم این بازی را در ماه آینده بر روی پلتفرم مورد علاقه خود تجربه کنند.

منبع متن: gamefa