با مشخص شدن اندازه غرفه شرکت‌های حاضر در رویداد بزرگ E3 2018، مشخص است که شرکت‌های سونی و نینتندو چیز‌های زیادی برای نمایش آماده کرده‌اند چرا که غرفه این دو شرکت بیشترین فضا را نسبت به سایر غرفه‌ها، اشغال کرده است. رویداد E3 2018، بزرگ‌ترین رویداد بازی‌های ویدئویی سال، در راه است و فقط چهار […]

اندازه غرفه‌ شرکت‌های حاضر در E3 2018 مشخص شد | نینتندو و سونی بزرگ‌ترین غرفه‌ها را دارا هستند

با مشخص شدن اندازه غرفه شرکت‌های حاضر در رویداد بزرگ E3 2018، مشخص است که شرکت‌های سونی و نینتندو چیز‌های زیادی برای نمایش آماده کرده‌اند چرا که غرفه این دو شرکت بیشترین فضا را نسبت به سایر غرفه‌ها، اشغال کرده است.

رویداد E3 2018، بزرگ‌ترین رویداد بازی‌های ویدئویی سال، در راه است و فقط چهار ماه تا آغاز آن فرصت باقی است. در این مدت زمان کوتاه، مسئولان برگزاری آن به فکر این هستند تا این مراسم را باشکوه‌تر از هر سال برگزار کنند. با نزدیک شدن به زمان برگزاری این رویداد بزرگ، شاهد این هستیم که مسئولان آن در حال آماده کردن تدارکات لازم، که حقیقتا هم پروژه عظیمی است، هستند و در حال نهایی کردن این تدارکات هستند تا آن را پر زرق و برق‌تر از هر سال برگزار کنند. یکی از همین تدارکات که باید به بهترین شکل ممکن به انجام برسد، آماده سازی و ساخت غرفه‌های شرکت‌های حاضر در این رویداد است که اولین مرحله آن مشخص کردن ابعاد و اندازه این غرفه‌ها است. شرکت‌های فعال در زمینه ساخت و یا توزیع بازی‌های رایانه‌ای بازی‌های قابل بازی خود را در این غرفه‌ها برای بازی‌بازان آماده خواهند کرد تا آن‌ها با تجربه‌ای کوتاه از این بازی‌ها، با ویژگی‌های مختلف آن‌ها آشنایی پیدا کنند و یا نقاط ضعف و قوت آن‌ها را در این زمان کوتاه، استخراج کنند. بسیاری از روزنامه‌نگاران و یا خبرنگاران حاضر در این رویداد، از این فرصت برای تجربه بازی‌های بزرگ پیش رو استفاده می‌کنند تا بتوانند پیش‌ نمایشی جذاب از این بازی‌ها، تهیه کنند.

حال به لطف تصاویر جدیدی که از سالن برگزاری رویداد E3 2018 و غرفه‌ های آن منتشر شده است، ما قبل از شروع این رویداد می‌دانیم که هر کدام از شرکت‌های حاضر، دقیقا چقدر فضا در این سالن در اختیار دارند. قابل پیش‌بینی بود که مانند هر سال نینتندو و سونی با در اختیار داشتن بیشترین فضا نسبت به شرکت‌های دیگر، در این زمینه پیش‌تاز باشند. نکته دیگر این جا است که غرفه این دو شرکت مانند سال گذشته درست در کنار هم قرار گرفته است. نکته خوش‌حال کننده در این رابطه این است که می‌توانیم یقین داشته باشیم که این دو شرکت با اشغال چنین فضای بزرگی، بازی‌های زیادی برای نمایش در نظر گرفته‌اند و آنچه که در سال‌های گذشته و یا در رویدادهای قبل، به معرفی در آوردند را امسال برای علاقه مندان، به نمایش خواهند گذاشت. از منظر شرکت‌های ترد پارتی نیز به نظر می‌رسد که بتسدا، کپکام و اسکوئر اینکس، در کمال تعجب فصای بسیار زیادی را در رویداد سال جاری به خود اختصاص داده‌اند.

با تمام این اوصاف این طور پیدا است که فضای اختصاص داده شده به شرکت مایکروسافت کمی کوچک به نظر می‌رسد. برای روشن شدن این موضوع و چرا این که چنین فضای محدودی را مایکروسافت انتخاب کرده است، دو نظریه وجود دارد. اولین نظریه این است که این شرکت واقعا می‌خواهد در این رویداد متفاوت عمل کند و نیازی به فضای بزرگ برای انجام این کار نیست؛ و دومین نظریه هم این است که این شرکت واقعا چیزی برای نمایش نخواهد داشت و برای همین هم چنین فضای کوچکی را به خودش اختصاص داده است. توضیح آن هر چه که هست، چیزی تا زمان برگزاری رویداد E3 2018 باقی نمانده است و موضوعی که جای اطمینان دارد این است فرق ندارد شما طرفدار چه پلتفرمی هستید، چرا که که تمام علاقه مندان به بازی‌های رایانه‌ای، در این رویداد چیزی برای خوشحال شدن پیدا خواهند کرد و هیچ کس نا امید از آن خارج نخواهد شد. نمایش‌های بزرگ از بازی‌های بزرگ در راه است و ما باید کاملا خود را برای آن آماده کنیم.

شما در ادمه می‌توانید تصاویر منتشر شده از ابعاد و اندازه‌های غرفه شرکت‌‌های حاضر در E3 2018 را مشاهده بفرمایید.

 

 

منبع متن: gamefa