شرکت Rare تایید کرد که مکانیسم های پرداخت پول برای پیروزی در بازی به هیچ وجه در عنوان Sea of Thieves وجود نخواهند داشت. در ادامه این خبر و جزئیات آن با گیمفا همراه باشید! عنوان Sea of Thieves که ساخت شرکت Rare می باشد یکی از بزرگ ترین بازی‌هایی است که امسال در بازار […]

عنوان Sea of Thieves لوت‌باکس نخواهد داشت

شرکت Rare تایید کرد که مکانیسم های پرداخت پول برای پیروزی در بازی به هیچ وجه در عنوان Sea of Thieves وجود نخواهند داشت. در ادامه این خبر و جزئیات آن با گیمفا همراه باشید!

عنوان Sea of Thieves که ساخت شرکت Rare می باشد یکی از بزرگ ترین بازی‌هایی است که امسال در بازار عرضه خواهد شد و احتمالاً یکی از عناوین انحصاریِ کنسول اکس باکس وان باشد که طلسمی که چند ماه است بر روی این کنسول افتاده را بشکند. زمان این مسئله را ثابت خواهد کرد چرا که بر خلاف واکنش های نسبتاً خوبی که به بخش بتای این عنوان شده است، گیمرها همچنان نگرانی‌های خود را نیز داشته اند. این نگرانی ها علاوه بر مشکلاتی است که گیمرها هنگام تجربه بخش بتای این عنوان ابزار کرده اند. اگرچه یکی از گام‌های مثبتی که Rare در این مسیر برداشته است را می توان به حذف کردن کامل لوت باکس ها از این عنوان اشاره کرد. یکی از طراحان هنری این بازی یعنی آقای مایک چَپمَن در گفت و گو با PC Gamer اعلام کرده است که:« چیزی که می‌توانیم تایید کنم این است که هیچ گونه پرداخت درون برنامه‌ای در این بازی به هنگام عرضه وجود نخواهد داشت. به هیچ وجه. در ادامه مراحل ساخت بازی البته، احتمالا گونه‌ای از این پرداخت های درون برنامه‌ای را در بازی جای خواهیم داد. اما چیزی که می توانیم اطمینان بدهیم این است که به هیچ وجه شاهد حضور سیستم پرداخت پول برای پیشروی در Sea of Thieves نخواهیم بود.»

در حالی که سازندگان این بازی سعی می کنند نوع جدیدی از پرداخت های درون برنامه‌ای را برای این بازی اجرا کنند که در عین اینکه به هسته اصلی بازی صدمه نمی زند، در بازی نیز وجود داشته باشد اما همچنان متعهد به این هستند که لوت باکس ها را به هیچ وجه وارد هسته اصلی بازی نکنند.« هیچ وقت در این بازی شاهد گونه ای قمار کردن نخواهیم بود، بدون هیچ استثنایی». او همچنین اضافه کرد که مکانیک های «پرداخت پول برای پیشروی و پیروزی» بدون شک در این بازی جای نخواهند داشت. پس شما نباید انتظار هیچ گونه برتری ای به نسبت دیگر گیمرها که در ازای پرداخت پول به دست آمده باشد داشته باشید.

وقتی که بحث پرداخت های درون برنامه ای می شود، آقای چپمن معتقد است که باید چیزی را پیدا کنیم که برای گیمرها ارزش به همراه دارد. «ما سعی می‌کنیم که روش های جدید و خلاقانه ای را بر روی آن انجام دهیم. برای مثال این گونه نخواهد بود که گیمرها در برخورد با پرداخت های درون برنامه ای بگویند:«اوه! چه جالب! اونها پرداخت های درون برنامه ای رو به زور وارد بازی کردند!». ما به این فکر خواهیم کرد که چگونه باید این مسئله را درون عنوان Sea of Thieves حل کنیم. اینکه چه چیزی باعث ارزش دادن به گیمرهایمان خواهد شد. این راهی است که ما انتخاب خواهیم کرد».

عنوان Sea of Thieves در تاریخ ۲۰ مارس برای کنسول اکس باکس وان و ویندوز ۱۰ رایانه های شخصی عرضه خواهد شد.

منبع متن: gamefa